Witam,
samochód jak w tytule SPRINTER 208CDI 2002r, 80KM.
Z samochodem od początku były problemy, tzn. była chyba jakaś przerwa i czasami, a ostatnio często zgasł cały licznik i nie można było go zapalić, dopiero po ponownym przekręceniu stacyjki załapywał.
Ostatnio nawet gdy był zapalony przy włączaniu wstecznego biegu potrafił zgasnąć, wyglądało to tak jakby przy ruszeniu dźwignią robiła się przerwa w elektryce i samochód gasł.
Również ostatnio samochód musiał b. długo kręcić żeby zapalić i nie wiem czy to wina elektryki czy też może wtrysków czy czegoś.
Wczoraj podjechałem pod sklep i już go nie zapaliłem, samochód normalnie kręci ale nie zapala.
Wymieniłem filtr paliwa a nic to nie pomogło.
Bardzo proszę o pomoc, bo nie wiem czy przyczyny szukać w tej elektryce czy też w samym silniku.
Czy jakby wtryski albo pompa poszła to mogłyby być takie objawy, że wpierw długo musiał kręcić żeby zapalić, a później w ogóle nie odpala?
Temat poprawiłem. Sady
samochód jak w tytule SPRINTER 208CDI 2002r, 80KM.
Z samochodem od początku były problemy, tzn. była chyba jakaś przerwa i czasami, a ostatnio często zgasł cały licznik i nie można było go zapalić, dopiero po ponownym przekręceniu stacyjki załapywał.
Ostatnio nawet gdy był zapalony przy włączaniu wstecznego biegu potrafił zgasnąć, wyglądało to tak jakby przy ruszeniu dźwignią robiła się przerwa w elektryce i samochód gasł.
Również ostatnio samochód musiał b. długo kręcić żeby zapalić i nie wiem czy to wina elektryki czy też może wtrysków czy czegoś.
Wczoraj podjechałem pod sklep i już go nie zapaliłem, samochód normalnie kręci ale nie zapala.
Wymieniłem filtr paliwa a nic to nie pomogło.
Bardzo proszę o pomoc, bo nie wiem czy przyczyny szukać w tej elektryce czy też w samym silniku.
Czy jakby wtryski albo pompa poszła to mogłyby być takie objawy, że wpierw długo musiał kręcić żeby zapalić, a później w ogóle nie odpala?
Temat poprawiłem. Sady