Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

alarm samochodowy wyjscie kirunkow na z tranzystora,

scooba 10 Kwi 2008 22:02 1287 8
  • #1 10 Kwi 2008 22:02
    scooba
    Poziom 15  

    witam czy SEO posiada wyjscie w alarmie na kierunkowskazy z tranzystora, Proxima wiem ze BP ma na tranzystorach ale mam ZK i jest na przekaźnikach, jakie modele sa moze jeszcze a tranzystorach , podpada strasznie jak w czasie alarmu pukają te przekaźniki, PS modele racze tych dwóch firm ale za inne tez będę wdzięczny, cenie sobie wszystkie czarne przewody a nie czerwony i czarny na zasilanie i jeszcze po odcieciu czerwonego puszcza przekaźnik blokady :) pozdr.

    0 8
  • Sklep HeluKabel
  • Pomocny post
    #2 10 Kwi 2008 23:15
    mr-perch
    Poziom 28  

    W Tytanach nie "puka". Ale kabelki są kolorowe.

    0
  • Sklep HeluKabel
  • Pomocny post
    #3 10 Kwi 2008 23:46
    xENJOYx
    Poziom 11  

    Alarm Dog 5E ma kierunkowskazy z tranzystora ale kable również kolorowe.

    0
  • #4 13 Kwi 2008 09:50
    rafcio363
    Poziom 30  

    Wd. mnie to szczegół że jest przekaźnik ale zawsze możesz sobie przerobić na tranzystor :)

    0
  • #5 13 Kwi 2008 10:36
    scooba
    Poziom 15  

    a wg nie jest to szczegół :) tak jak kolorowe przewody od alarmu z immobiliserem, oraz tanie alarmy ktore po odłączaniu zasilania załaczaja przekaznik i mozna autem odjechać, a poza tym jak wstawie tranzystor zamiast przekaźnika to skazuje siebie na dodatkowe koszty jesli alarm bedzie sie zle spisywał i nie bede mogł do oddac producentowi bo ingerowałem w niego, mysle ze argumenty jakie CI podałem sa wystarczające :) dlatego cenie sobie czarne przewody, oraz wyjscie na tranzystorach :) pozdrawiam serdecznie

    0
  • #6 13 Kwi 2008 12:16
    pkhenr
    Poziom 32  

    chyba jest to nakazane żeby po odcięciu zasilania przkaźnik od blokady puszczał .Seo dawniej miały blokady aktywne po wyłączeniu zasilania ale nie wiem czy zmiana tego była podyktowana prawem unijnym czy nie .Natomiast to czy kable kolorowe czy nie to w przypadku dobrego montażu ma mniejsze znaczenie zwłaszcza że nawet przy czarnych przewodach jesli blokada jest wewn. centralki to często te przewody są grubsze .Jak ktoś już ma w reku centralke to bez wzgledu na kolory szybko ją obejdzie .Uważam że lepiej jest bardzo starannie zamontować niż szukać ( niewidzialnych )centralek

    0
  • #7 13 Kwi 2008 17:59
    scooba
    Poziom 15  

    kazdy ma swoje ulubione miejsca i chyba mało kto instaluje "to coś" w dostępnym miejscu, miałem przyjemność oglądać takowy alarm, który puszczał po zabraniu zasilania :) a to moja taka fanaberia ze lubie i cenie alarmy z czarnymi przewodami, i tranzystorami zamiast przekaźnikowa, ale nie moge takich znalesc :) aby miały wszystko razem, wiec na razie obstawiam i montuje proxime

    0
  • #8 13 Kwi 2008 21:00
    Zmacio
    Specjalista - Alarmy Stacjonarne

    Każdy alarm z atestem blokadę silnika musi mieć zrealizowaną na stykach normalnie zwartych. Są to przepisy unijne. Te same przepisy zakazują blokady obwodów elektrycznych, które mają wpływ na pracę silnika. Z tego też wynika, że powinno się odcinać tylko i wyłącznie rozrusznik samochodu, ponieważ po odpaleniu silnika jest on już nieistotny jeśli chodzi o jego pracę. Niestety przepisy unijne mają sie nijak do naszych realiów. Scooba, jak chcesz alarmu, który działa na tranzystorach, a jego przekaźnik na stykach normalnie otwartych znajdź sobie gdzieś Seo Concerto z pilotem jednoprzyciskowym (taki wyrób był przed 2004r). Kolory przewodów we wiązce możesz sobie zmienić na czarne we własnym zakresie.

    0
  • #9 14 Kwi 2008 21:59
    scooba
    Poziom 15  

    alarmy jakie wymeiniłem wyzej w mniejszyb badz wielszym stopniu mi odpowiadaja, o przekaznikach wspomniałem bo miałem stycznosc z takowym urządzeniem, klient zakupił je na znanym portalu aukcyjnym :)

    0