Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Ssang yung 2,9 MUSSO SILNIK NIE CHCE SIę WYłąCZYć

steklinko 15 Apr 2008 18:05 4818 5
  • #1
    steklinko
    Level 2  
    Witam na forum.Mam problem z silnikiem 2,9(musso) nie mogę go wyłączyć. wiem że się stosuje jakieś podciśnienie ale nie wiem skąd jest to sterowane.wszystkie przewody wyglądają na szczelne.proszę o pomoc.
  • #2
    tkoziol

    Level 19  
    jezeli przewody szczelne i pompa wtryskowa jest rzedowa to tak blizej tyłu pompy wtryskowej jest taka banieczka na 2 sruby przykercana a zgóry jest załozony wezyk z podcisnienim i musisz ja wymienic ale jeszcze załuz 2 werzyk i zaciagnij ustami i zobacz czu zgasnie

    Regulamin, p.10.9 i 15. Proszę poprawić. [MS]

    Jak chcesz być poważnie traktowany na tym forum, to:
    Rady:
    - dbaj o styl swojej wypowiedzi
    - nie popełniaj błędów
    - nie zaniżaj poziomu elektroda.pl
    Dziękujemy!


    http://bykom-stop.avx.pl/czymsprawdzac.html
  • #3
    steklinko
    Level 2  
    dzięki spróbuję,rozumiem że najpierw założyć drugi wężyk i zacisnąć,a jeżeli to nie pomoze to wymienić "banieczkę".A skąd się bierze podciśnienie.może jest pompa i go nie podaje.jak to sprawdzić? pozdrawiam

    Regulamin pkt 10,9 proszę poprawić. goldwinger
  • #4
    MakroSerwis
    Moderator of Cars
    No, auto raczej rzadsze i przyznam, że nigdy do takiego nie zaglądałem. Jeżeli jednak piszesz o podciśnieniu, to jest tam zapewne układ typu stary Mercedes - wężyk od wakupompy do zaworka w stacyjce i od tego zaworka do zwyczajnego siłowniczka podciśnieniowego na pompie wtryskowej. Wakupompa działa, bo byś raczej zauważył brak wspomagania hamulców :). W Mercedesach te wężyki często potrafiły uszkodzić się w wyniku przetarcia, lub zesztywnienia, rozszczelnić na połączeniach, a także czasami psuł się zaworek w stacyjce.
  • #5
    faza07
    Level 2  
    musso na przewodach podcisnieniowych ,ktore gasza silnik ma zawrki zwrotne jezeli przewody sa szczelne to zamiast zaworka po kolei w przewod wkladaj przelotke i gas na moj gust ktorys jest zapchany lub uszkodzony i podcisnienie w nim ginie mialem przypadek ze padly dwa doraznie zrobilem na przelotkach i klient do tej pory nie zaklada orginalu ;no bo po co ja gasnie;a kolory przewodow jak dobrze pamietam to czarno- niebieski ,czarno-zolty,czarno-czerwony ale moge sie mylic pozdro
  • #6
    frankrom
    Level 18  
    Musso 2,9 to Mercedes jeśli chodzi o silnik. Stawiam na siłownik podciśnieniowy na pompie.