Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Volvo 850 2,5 TD 97r brak mocy odczytałem kody bledów... ?

18 Kwi 2008 14:17 3890 11
  • Poziom 17  
    Witam serdecznie, trochę poszperałem i znalazłem jak odczytać błędy w tym samochodzie. Problem jest taki ze silnik ciągnie do 2tys obr, potem od tych obrotów do ponad 3,5 tys. nie ciągnie tylko ledwo ledwo co jedzie. Na początku źle palił i falował jak sie mu dawało gaz do 2 tys. obr postanowiłem dla pewności ustawić rozrząd na nowo i juz nie faluje i pali od razu.. Stało sie nagle ze stracił moc. Błędy jakie odczytałem to

    235-
    322-
    325-
    414-
    417-

    Czy ktoś mi powie co mam wymienić i od czego dokładnie sa te błędy?. Zmieniłem przepływomierz ale nic to nie dało, czujik doładowania tez jest troszke lepiej .. Jak je usunąć i jak przywrócić moc temu samochodzikowi. Jak skasować błedy zeby zobaczyć czy nie powielaja sie. Serdecznie pozdrawiam.
  • Moderator Samochody
    Poprosze o kod silnika to wyjasnie błedy
  • Poziom 17  
    kod silnika D5252T moc 140 KM
  • Moderator Samochody
    235- Obwód A czujnika wspomagającego turbo sprężarkę.
    322- Brak sygnału w obwodzie wejsciowym zapłonu
    325- Obwod 1 czujnika udeżeń (sygnał nie zrozumiały)
    414- Zwarty obwód "A" zaworu przełączania w układzie wtrysku powietrza wtórnego
    417- Zwarty obwód "B" zaworu przełączania w układzie wtrysku powietrza wtórnego
  • Poziom 17  
    No to juz coś , a czy mozesz pomóc mi jak dokładnie odczytać te bledy i co zrobić zeby je usunać ? te usterki ?
  • Moderator Samochody
    Cięzko jest mi to interpretowac, nie mam doświadczenia z volvo....
  • Poziom 17  
    Rozumie, czyli moze ktoś inny mi pomoże ? chciałem sie zarejestrować na volvo forum ale 2 tydzień czekam i daje o zatwierdzenie konta na email ale nic nie przychodzi :(
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    A jak te kody odczytałeś?
  • Poziom 17  
    Troche poszperałem w internecie i za pomoca błysków. Mam CDiF2 ale niestety nie mam tam komunikacji z tym volvo. Moge za to wykorzystac go np w trybie przezroczystym.
  • Poziom 15  
    Jakie masz złącze diagnostyczne? OBD/czy to starsze z diodą.

    235- Zawór Kontrolny EGR / dwa przewody na jednym +15 (zapłon) na drugim serowanie z ECM

    Reszta błędów nieznana, brak opisu

    Jeśli przy zaworze EGR brak zasilania to występuje jeszcze błąd zaworu sterowania turbo, MAF ...? /sprawdzić bezpiecznik systemowy/

    Zdarzało się że zatykało się wyprowadzenie w kolektorze do czujnika ciśnienia i powodowało braki mocy.
  • Poziom 17  
    Mam te normalne standardowe złącze które jest w nowych samochodach. Zasilanie tych wszystkich urzadzeń jest bo sprawdzałem. Bezpieczniki wszystkie tez sprawdzałem i dobre.
  • Poziom 17  
    Okazała sie uszkodzona pompa paliwa.