Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Subwoofer Panasonic Model SB- WA520 - podanie sygnału audio

19 Kwi 2008 16:00 8955 2
  • Poziom 2  
    Witam
    Zakupiłem aktywny subwoofer Panasonic Model SB- WA520, pochodzi on od zestawu kina domowego SA-HT520. Chciałem podłączyć go pod kartę dźwiękową komputera, lecz subwoofer ma dziwne wejście audio, które pasuje chyba tylko do DVD z którym tworzyło kino domowe. Mam schemat od DVD z którym było podłączone, ale sam nic nie umiem z tym zrobić, bo nie mam zbyt dużego doświadczenia z elektroniką. Czy da się przerobić to tak by podać sygnał audio z karty dźwiękowej komputera?

Schemat
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=4293775#4293775

Subwoofer Panasonic Model SB- WA520 - podanie sygnału audio
  • Poziom 14  
    Potrzebujesz schematu od Subwoofera gdyż istnieje kilka sposobów na podanie sygnału.
    Jeśli mogę coś doradzić , nie znając podstaw elektroniki możesz tylko to niepotrzebnie popsuć. Lepiej poprosić dobrego serwisanta i zapłacić parę złotych
  • Pomocny post
    Poziom 27  
    Można spróbować przetestować wejścia (prawie reverse ingeneering ;) ) - czyli wkładając kawałek drutu w poszczególne piny gniazda słuchać z którego głośnika słychać buczenie... zrobić rozpiskę, podłączyć przykładowe źródło sygnału audio - np wyjście słuchawkowe z radia ustawić na 1/4-1/3 mocy i odsłuchać, czy dobrze grają kanały - jeśli tak będzie można podłączyć odpowiednie kanały do karty dźwiękowej 5.1 - jeden z wtyków jack - to LF i RF, drugi to RL i RR a trzeci to Sub i FR.

Zanim to wszystko zaczniesz - to jeszcze potestuj wszystkie piny w wejściu Suba - sprawdź miernikiem poziomy napięć względem masy Suba - na wejściach audio nie powinno być potencjałów większych jak 0.3V

--------------------------------------------------------------------------------