Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zamiana matrycy QD15XL06 (XGA) na CLAA150PA01 (SXGA+)

syriuszblack 20 Kwi 2008 21:56 2895 1
  • #1 20 Kwi 2008 21:56
    syriuszblack
    Poziom 22  

Dostałem laptopa ze zbitą matrycą Quanty w XGA - QD15XL06 oraz matryce klienta Hunghwa CLAA150PA01 w SGXA+ . To komputer firmowy, gość mówi że kiedyś w drugim takim samym w jakims serwisie zrobili mu podmiankę tego i działa jak należy. U mnie nie chce. Na tej nowej Hunghwa pojawia się obraz, owszem, ale jakby czegoś brakowało. Rozdzielczość na oko 640x480 wyblakłe kolory i paski na białym tle. Obraz powtórzony po 4/5 matrycy, bok ucięty.

Podejrzewam że coś ze sterowaniem, ale nie znam się na tym więc nie chcę nic uwalić. Proszę o pomoc czy daje się taką podmiankę zrobić.

Na wejściu taśmy z tego co wiem cztery pary różnicowe, GND, VCC i jeszcze jedna linia z VCC. DO tego 7 przewodów nieznanego mi przeznaczenia, z czego 3 między parami różnicowymi.

Dodano po 4 [minuty]:

Czytam czytam, wychodzi na to że quanta ma sterowanie pojedynczym LVDS. Co do CLAA nie jestem pewien, ale większość jeśli nie wszystkie SGXA+ mają podwójne LVDS. Jeśli tak jest faktycznie, idzie to jakoś obejść, czy nie ma szans?

0 1
  • #2 21 Kwi 2008 16:32
    lukasz726
    Poziom 26