Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW 1.9 TDi - uszkodzony sterownik.

21 Kwi 2008 22:17 3226 3
  • Poziom 2  
    Witam,
    Mój Golfik po nagrzaniu traci moc. Diagnoza KTS-em wykazała:
    Ciśnienie doładowania 969 hPa
    Cisnienie atmosferyczne 693 h ?????
    ..
    Masa powietrza-wartość wymagana 715.0 mg/H
    Masa powietrza-wartość zmierzona 468.0 mg/H
    Ciśnienie doładow.-wartość wymagana 642 hPa ?????
    Ciśnienie doładow.-wartość zmierzona 969 hPa
    ..
    Diagnoza sterownika
    FFFF Część cyfr. sterownika (komputer)
    ilość usterek 1

    Czy powyższe rzeczywiście wskazują na uszkodzony sterownik?
    Jeśli tak, co w tej sytuacji począć? Można go naprawić? Gdzie ew. można kupić używkę?

    Z góry dziękuję za zainteresowanie moim problemem.
  • Poziom 34  
    Odczytaj sterownik programem Vag-com albo poproś kogoś kto takowy posiada w przypadku uszkodzenia sterownika VAG pokaże np błąd 65535
    KTS to sie nadaje do kasowania inspekcji serwisowych bo często nie potrafi zrobić adaptacji przepustnicy np w polo z 1L silnikiem a podczas zabawy KTS 200 pokazał mi w seacie cordobie 1996 rok pokazał mi obwód bocznej poduszki powietrznej otwarty w aucie z 2 jaśkami które poduszek bocznych nigdy nie posiadało nie wspomnę już o zamianach typu lewy prawy czy tył przód ...
  • Poziom 2  
    Dodam jeszcze, że wg. mechanika uszkodzony jest czujnik ciśnienia bezwzględnego znajdyjący się w samym sterowniku..
  • Specjalista grupy V.A.G.
    Prawdopodobnie ten czujnik będzie zaolejony, jeśli masz auto z lat około 1995, 1996 r.