Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wycinanie otworów w plexi

Matemusi 22 Kwi 2008 20:38 4407 4
  • #1 22 Kwi 2008 20:38
    Matemusi
    Poziom 9  

    Czy macie jakieś sposoby wycinanie otworów na wiatraki w plexi żeby sie nie posypało?

  • #2 22 Kwi 2008 20:49
    djsway
    Poziom 17  

    Jesli chodzi o okragłe dziury i puste w srodku to mozna to zrobic wyzynarka do drewna z takim malutkin nozykiem, albo za pomoca "otworownicy" do drzewa

  • #3 23 Kwi 2008 07:15
    kamil2993
    Poziom 21  

    wiertarką, na malutkich obrotach stopniowo rozwiercająć.

  • #4 23 Kwi 2008 07:15
    gangsta529
    Poziom 14  

    tylko pamiętaj zanim zaczniesz ciąć to zostaw folie ochronną na plexi jest bardzo przydatna a tak jak kolega wyżej, wedle mnie otwornica najleprza, zawsze też można na gorąco jeśli już nie masz żadnych narzędzi ale nie polecam

  • #5 26 Kwi 2008 23:08
    holcer
    VIP Zasłużony dla elektroda

    http://www.mod-planet.com/forum/viewtopic.php?t=3667
    http://www.mod-planet.com/forum/viewtopic.php?t=3743

    Ogólnie na wycinanie otworów okrągłych pod wentylatory najlepsze są otwornice lub specjalne "cyrkle-noże" do plexi, ale w to drugie nie warto wonwestować, jeśli masz zamiar użyć tylko raz. Plexi podczas obróbki najlepiej zabezpieczać taśmą malarską-papierową, bo nie zostawia śladów a dobrze chroni przed zadrapaniami.
    Pozdrawiam
    Holcer

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME