logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak uruchomić moduły RFM02 i RFM01 w Bascomie? Komendy i wskazówki dla początkujących

Franek k 01 Maj 2008 15:07 4181 7
REKLAMA
  • #1 5095107
    Franek k
    Poziom 15  
    Ocena: 24
    Witam

Jestem początkujący w programowaniu i nie wiem jak uruchomić moduły RFM02 i RFM01. Programuję w bascomie ale jak już napisałem dopiero zaczynam. Chciałbym abyście mi pomogli bo nie wiem jakie komendy są potrzebne aby je uruchomić.

Proszę o pomoc.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 5095869
    Franek k
    Poziom 15  
    Mi się wydaje że te komendy w datasheet są w innym języku niż bascom. Tak jak już w pierwszym poście napisałem jestem początkujący w programowaniu i nie za bardzo wiem jak sterować te moguły :cry:. Byłbym wdzięczny gdyby mi ktoś z szanownych kolegów podał komendy do bascoma.
  • REKLAMA
  • #4 5096427
    nsvinc
    Poziom 35  
    Ocena: 88
    Do teego nietrzeba zadnych "komend". Jedyne z czego kozystasz to jest SPI....

A same komendy są opisane wystarczająco dobrze opisane w datasheecie...

Wiec po prostu po SPI wysyłasz sobie SŁOWA (tzn dwa bajty), a JAKIE słowa wysłać to juz mozesz sobie zapozyczyć z przykładu pisanego w C (w tym datasheecie)
  • REKLAMA
  • #6 5103418
    Franek k
    Poziom 15  
    A czy ktoś z szanownych kolegów mógłby podać przykładowy program :?:

Podsumowanie tematu

LABEL_AI_GENERATED