Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

blaupunkt valencia mp36

krecik997 09 Cze 2008 14:39 3134 11
  • #1 09 Cze 2008 14:39
    krecik997
    Poziom 9  

    Witam
    Mam problem radio działało jak jeszcze przyjechałem do domu, jak już chciałem wyjechać to wogóle się nie włącza. Podobno spaliło się gniazdo ISO, ale bezpiecznik jest ok. Czy można wlutować inne gniazdo, np. uniwersalne.
    Proszę o pomoc.

    -1 11
  • #2 10 Cze 2008 01:53
    apap
    Poziom 21  

    Podobno - a więc jest to wieść zasłyszana. Kto to orzekł i na jakiej podstawie?
    BTW - gdyby gniazdo ISO naprawdę stanęło w płomieniach, to nie oczekiwał bym za wiele po elektronice tego cuda, i rozglądał bym się raczej za innym egzemplarzem, a nie pytał o enigmatyczne "gniazda uniwersalne"

    0
  • #3 10 Cze 2008 08:16
    krecik997
    Poziom 9  

    Orzekł to serwis i za wymiane chcą 150zł.

    0
  • #4 10 Cze 2008 10:54
    SlaweK
    Poziom 43  

    Albo Ci kit wciskali albo słuchałeś portfelem a nie uchem. Z reguły przyczyną większości uszkodzeń radii jest niefachowe podłączenie, podłączenie do niewłaściwego auta (NIE WSZYSTKIE AUTA CO MAJĄ KOSTKĘ ISO, MAJĄ JĄ TAK SAMO OKABLOWANĄ ! ) lub zwarcia w instalacji.
    I tylko kamikadze dają gwarancję na radia jeśli ich sami nie montują.

    Żeby postawić sensowną diagnozę trzeba by obejrzeć instalację w aucie i uszkodzenie w radiu a przynajmniej to widzieć. Jeśli opiszesz w jakim to działa aucie i zrobisz jakieś fotki kabli w aucie to może coś podpowiemy ale naprawić musi fachowiec.

    SławeK

    0
  • #5 10 Cze 2008 12:13
    krecik997
    Poziom 9  

    działa to w vw bora, fotki kabli wrzuce później

    0
  • #6 10 Cze 2008 13:37
    SlaweK
    Poziom 43  

    Wtyczki ISO w VW napewno są inaczej okablowane niż standardowy Blaupunkt posiada. Ciekawe czy masz poprzerabiane i jak mocno. Najlepiej nie ruszać oryginalu a tylko zastosować przejście ISO-ISO i w nim poprawić podłączenia. Faktycznie jest możliwe uszkodzenie radia przez podłączenie bezpośrednio do takiego auta. Fachowiec powinien zapytać w jakim aucie to działa i ruszyć dupę po naprawie żeby sprawdzić do czego pacjent to podłącza.


    SławeK

    0
  • #7 10 Cze 2008 13:53
    krecik997
    Poziom 9  

    wiesz to auto z tym radiem było u fachowca bo antena nie miała masy i nic nie odbierało, on przerabiał kable i radio działało po jakichś 3 miesiącach przestało

    0
  • #8 10 Cze 2008 14:02
    SlaweK
    Poziom 43  

    Niewykluczone że fachowiec nie wiedział że większość VW ma w antenie wzmacniacz i oryginalne radio zasila go przez kabel a inne nie, z resztą anteny w takich autach gniją i są z nimi problemy. Dla mnieto bajka ale dla niektórych to schody, fachowcy pozmieniali branże lub siedzą w Irlandii bo chińszczyzna, podatki i klienci ich wykończyli, zostali grzebacze.

    SławeK

    0
  • #9 10 Cze 2008 14:18
    krecik997
    Poziom 9  

    Całkowicie cię popieram, zawiozłem go dzisiaj do innego "fachowca" zobaczymy co on powie.

    0
  • #10 12 Cze 2008 15:25
    krecik997
    Poziom 9  

    okazało się, że ścieżka była przepalona, znadlali lutem i jest ok

    0
  • #11 12 Cze 2008 23:45
    apap
    Poziom 21  

    To spaliło się to gniazdo w końcu, czy nie? 150 zł za połączenie ścieżki to trochę dużo - niepraważ?

    0
  • #12 13 Cze 2008 02:58
    SlaweK
    Poziom 43  

    Wniosek, fachowość fachowców jest jak fochowość na tym forum, różnojajnista.
    Ja bym ich zapytał co mogło być przyczyną bo same się nie przepalają a następnym razem może być pożar w aucie jak znów bezpiecznik nie zadziała.

    SławeK

    0
  Szukaj w 5mln produktów