logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak odbierać 30 kanałów FTA z Astra i 20 z Hotbird? Jak to działa?

kaawon 09 Cze 2008 15:48 5187 6
REKLAMA
  • #1 5228837
    kaawon
    Poziom 10  
    Ocena: 2
    witam. mam pytanie odnosnie tych wszystkich satelit typu astra, hotbird...
    jestem w tym temacie zielony i wiedzy mam zero (moze tutaj sie czegos dowiem :) ) otoz chcialbym np. miec 30 kanaloow opartych na Astra i np. 20 kanałów na Hotbird ... czy to mozliwe ? od czego to zalezy ? (oczywiscie chodzi o FTA, narazie nie planuje telewizji cyfrowej. kablowka mi starcza, ale ta garstka filozofii przyda sie w praktyce )
  • REKLAMA
  • #2 5228854
    LeDy
    Poziom 43  
    Ocena: 2916
    Nic trudnego. Dekoder cyfrowy, talerz , konwerter monoblock i odbierasz ok. 500 programów FTA z Astry i Hotbirda.
  • REKLAMA
  • #3 5228891
    kaawon
    Poziom 10  
    ...dobrze, a tuner moze byc do komputera czykoniecznie trzeba taki tradycyjny ?
  • #4 5228909
    okulik
    Poziom 28  
    Ocena: 127
    Dekoder cyfrowy, w każdej postaci, do komputera też.
  • REKLAMA
  • #5 5228933
    kaawon
    Poziom 10  
    ok dzieki wilkie za pomoc. mam jeszcze taki dylemat bo chcialbym sie dowiedziec czy moglbym sie z tym monoblockiem bawic w szukanie programow z innych satelit niz astra i hotbird... :)
  • REKLAMA
  • #6 5228941
    pajo21
    Poziom 35  
    Ocena: 173
    Jak chcesz się bawić w szperanie po satelitach to zamontuj obrotnice.
  • #7 5228985
    kaawon
    Poziom 10  
    czyli wnioskuję, ze jak nastawie satelite na Astra (19,2E) to bede mogl ogladac te programy ?http://www.lyngsat.com/freetv/Germany.html

a co do tej obrotnicy.. wlasnie widze co to jest ... zaczynam zabawe z satelitami, wiec zajme sie od podstaw ... :)

Podsumowanie tematu