logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak sterować diodą LED przez port COM w Visual Basic, C++ lub Turbo Pascal?

mcd 29 Lut 2004 15:33 5456 12
REKLAMA
  • #1 524888
    mcd
    Poziom 12  
    Chciałbym nauczyć się obsługiwać port COM np w Visual Basic, C++, ADA 95, Turbo Pascal, czy innym. Chodzi mi o bardziej sprzętowe zastosowania. Dokładniej. Ponieważ jestem naprawdę początkujący - to np. chcę mieć program i urządzonko (proste) pod coma które zapala i gasi diodkę LED. Program by to miał realizować. Zadanie pewnie proste.
    Gdzie mogę znaleźć informacje ( schemat urządzenia + program)?

Temat zamykam. - arnoldziq.
  • REKLAMA
  • #2 525146
    fantom
    Poziom 31  
    Ocena: 42
    Chcesz tego leda bezposrednio pod coma podlaczyc czy mikrokontroler ktoremu dawalo by sie komende do zapalania za pomoca portu szeregowego ?
  • #3 525161
    ACULA
    Poziom 34  
    Ocena: 114
    poszukaj ebook może nawet na elektrodzie
    rs232c Praktyczne programowanie
    urządzenie jest proste, wystarczy dowolny procesor z rs np 89c2051 oraz max232 jako konwerter napięć
    proponuję poczytać inne posty na elektrodzie i zastanowić się jaki procesor (czy masz programator) itp

ps z tą diodką pomyliło Ci się z LPT, w łączu szeregowym raczej bezsensowne działanie
  • #4 525177
    fantom
    Poziom 31  
    Dokldanie raczej bezsensowne ale jakby ktos sie bardzo uparl to zrobic sie da dolaczjac ja do np DCE lub RTS :lol:
  • REKLAMA
  • #5 525189
    Netfog
    Poziom 15  
    Ocena: 2
    www.4programmers.net
    jak chcesz to moge Cie w Delphi nauczyć programowac port com bo swego czasu to robiłem i działało... 8)
  • #6 525196
    fantom
    Poziom 31  
    No czyli wlasnie RS232 praktyczne programowanie,do zassania z elektrody.Niewazne w czym wazne ze w API.
  • REKLAMA
  • #7 525200
    LIZARD
    Poziom 13  
    Ocena: 6