Witam, w tematyce obsługi tunera cyfrowego jestem zielony, ale poczytałem sporo, ściągnąłem odpowiednie programy do komunikacji ferdka z kompem, kupiłem kabel z przeplotem (żeński-żeński) i chciałem zabrać się za zmianę softu na aktualny. Zgodnie z instrukcją, podpiąłem kabel, włączyłem program, ferdka, jednak kiedy klikam w arionerze aby zainstalował nowy soft, nie ma żadnej reakcji - komputer nie widzi tunera. Myślałem że to wna nagłówka więc programem AUC_HEdit prbowałem dopasować soft do nagłówka, jednak tak samo, nie ma żadnej reakcji. W autoarionerze przed wgraniem softu, kiedy włączymy ferdka do sieci i wpiszemy pilotem kod 74620, to powinien on chociaż pokazać wersję starego softu, oczywiście nie ma żadnej reakcji. Co robić. Help. Może kabel ma zły przeplot i trzeba przelutować? NA opakowaniu pisze:
1---4
2---3
3---2
4---1
5---5
7---8
8---7
9---9
S---S
a wyczytałem że konfiguracja ma być taka
---> http://laki.dvhk.pl/faq/ferdek_rs232.htm
to chyba nie to samo? Przelutowałałem kabel wg tego schematu i dalej nic. Dodam jeszcze że komputer mam w innym pokoju niż telewizor, więć odpiąłem tuner i podpiąłem go na sucho, tylko do komputera przez kabel no i do sieci, eurozłącza ani anteny nie ma wpiętej, ale to chyba nie ma znaczenia?
Nie wiem co robić, bo kiedyś ferdka zanosiłem do znajomego i on wgrał mi nowy soft, wiec z ferdkiem jest ok chyba, niestety z tym klegą już nie mam kontaktu bo wyjechał
Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
1---4
2---3
3---2
4---1
5---5
7---8
8---7
9---9
S---S
a wyczytałem że konfiguracja ma być taka
---> http://laki.dvhk.pl/faq/ferdek_rs232.htm
to chyba nie to samo? Przelutowałałem kabel wg tego schematu i dalej nic. Dodam jeszcze że komputer mam w innym pokoju niż telewizor, więć odpiąłem tuner i podpiąłem go na sucho, tylko do komputera przez kabel no i do sieci, eurozłącza ani anteny nie ma wpiętej, ale to chyba nie ma znaczenia?