logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jaki najprostszy program do rysowania schematów elektrycznych dla początkujących?

djmajeranek 07 Paź 2008 16:00 3035 6
REKLAMA
  • #1 5608290
    djmajeranek
    Poziom 14  
    Ocena: 7
    Witam!
    Jestem baaaaardzo początkujący i mam do was prośbe!
    chce narysować schemat (czyli takie tam amperomierze, woltomierze, cewki itp) ale nie wiem jakim programem i potrzebny mi najprostrzy! Proszę o pomoc!
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 5608390
    djmajeranek
    Poziom 14  
    A nie wiecie skąd ściągnąć program prosty w obsłudze i który potrafi zapisywac w postaci jpg taki schemat?
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #4 5608456
    oj
    Poziom 42  
    Ocena: 480
    A sprawdziłeś, któryś z nich - nie bo po co.

Schemat w jpg
    Jaki najprostszy program do rysowania schematów elektrycznych dla początkujących?
  • REKLAMA
  • #5 5608553
    djmajeranek
    Poziom 14  
    Sprawdzałem! Jednego nie mogę zapisać, w jednym linku nie znalazłem instalki itp
  • #6 5609061
    xerif
    Poziom 14  
    Ocena: 13
    Ściągnij CrocoClip. Dobry dla początkujących i nie tylko, symuluje działanie układu, informuje o złych połączeniach i spalonych częściach ;) Z zapisem do JPG może być problem, ja to robię za pomocą PrintScreen + KolourPaint
  • #7 5609803
    bbiidduull
    Poziom 28  
    Ocena: 64
    Lub PrintScreen + wklej :)

Podsumowanie tematu

LABEL_AI_GENERATED