logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak podłączyć światła do crossa z akumulatorem 12V? Krok po kroku

Jakubek1 27 Paź 2008 18:24 4331 4
REKLAMA
  • #1 5673367
    Jakubek1
    Poziom 10  
    Witam!
    W tytule napisałem o moim problemie ze światłami-otóż moim marzeniem(mam nadzieje, że do spełnienia) jest podłączenia świateł do crossa.
    W crossie mam zamontowany akumulator 12 i chciałbym podłączyć coś takiego: http://tmi-janikaasalainen.com/images/mmxoranki.JPG W zestawie znajdują się 2 żarówki: dwuwłóknowa 12V 35/35W BA20D oraz postojowa 12V, 4W.
    W tych sprawach jestem kompletnie zielony. Jeśli ktokolwiek byłby łaskaw opisać krok po kroku, co muszę kupić, co gdzie podłączyć, byłbym bardzo wdzięczny.
    Chciałbym, żebym mógł światła włączać nie po odpaleniu silnika, tylko ręcznie.
    Nie wiem jak Wam to wynagrodzę jeśli dostanę odpowiedź! Mam nadzieję, że wystarczy zwykłe dziękuję!
  • REKLAMA
  • #2 5674314
    ebe80
    Poziom 11  
    Ocena: 2
    Witaj
    Jak do twojego sprzeta zamocować reflektor z owiewką , musisz pokombinować . Jesli w moto masz swiatła , to sprawdz jakiej mocy jest żarówka . W tym zestawie co chcesz zamontować jest światło pozycyjne ,
    mijania i drogowe . Jest pytanie - czy alternator i instalacja w twoim moto
    wytrzyma spory pobór prądu , światła mijania ( np.żarówka H4 ) to pobór
    około 3,5 A . Pewnie masz w moto światła włączone non -stop , to jest bardzo dobre rozwiązanie fabryczne - bezpieczeństwo ponad wszystko .