logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zrobić prosty kolorofon z DIY wzmacniaczem i potencjometrem?

Jaromir Kurek 07 Sty 2009 19:28 2669 10
REKLAMA
  • #1 5965250
    Jaromir Kurek
    Poziom 18  
    Ocena: 4
    Jaki zrobić bardzo prosty efekt wizualny. Chciałbym zrobić kolorofon jestem bardzo początkujący mam taki wzmacniacz z potencjometrem DIY może go jakoś przerobić?
    Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 5965336
    pol102
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 369
    Skoro jesteś bardzo "zielony" to może zacząć od "kolorofonu" sterowanego przy pomocy komputera? Dużo prostsze (sam tak zacząłem), a satysfakcja ogromna. Części raczej niedrogie (może poza płytką), a montaż prosty.
  • REKLAMA
  • #3 5965519
    Jaromir Kurek
    Poziom 18  
    Z komputera nie chcę bo czasem robię jakąś imprezkę korzystając z kompa lub radmora i odtwarzacza CD. Więc może na mikrofonik?
    Pozdrawiam
  • #4 5965685
    pol102
    Z mikrofonikiem jest trochę więcej zabawy i stopień skomplikowania wzrasta adekwatnie do ilości kanałów. Przykład: 6 żarówek(kanałów) - 6 różnych filtrów.
  • #5 5965975
    Mbeat
    Poziom 21  
    Ocena: 52
    Na elektrodzie jest pełno tego typu tematów, poszukaj trochę.
  • REKLAMA
  • #6 5968546
    Jaromir Kurek
    Poziom 18  
    Ok poszukam ale nie zamykam tematu bo może będę o coś pytał pozdrawiam!!
  • #7 6010749
    jakubb8
    Poziom 11  
    Ocena: 1
    Wyżej bylo wspomniane o 6-u kanalach, a czy może mi ktos powiedzieć jak zrobić filtry? Szukam caly czas schematów ale nie widzę nigdzie na ilość kanalów większą niż 3, a chce więcej, ponieważ kolega zaproponowal mi żębym mu pomagal, on gra muze, a ja mam sie zająć oświetleniem, strobole już są ale kolofonek fajny też by sie przydal. wiec jesli ktos wie jak zrobic filtry to prosze o podpowiedz, pozdrawiam
  • #8 6010970
    pol102