Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pralka Amica PA5580A520 - problem z wirowaniem

20 Sty 2009 13:28 7279 7
  • Poziom 2  
    Witam. Jestem posiadaczem pralki, a raczej mama :), Amica Dynamic System Aqua Spray - typ : PA5580A520
    Mam problem z wirowaniem. Po włożeniu prania, ustawieniu wszystkiego jak sie należy pralka sobie pierze i wszystko jest ok aż do momentu wirowania. W tym momencie pralka "nie podejmuje " wirowania, ma bardzo małe obroty i wydaje dziwny szum, tak jakby tarcie (oczywiście podczas próby wirowania). Za każdym razem próbuje sie "rozpędzić" ale nie daje rady. Wkoncu pozostaje ją tyko wyłączyć, wyjąć pranie i ręcznie wykręcać :))
    I tu prośba do Was abyście napisali co to może być waszym zdaniem i jak usunąć ewentualna usterkę. Prosił bym o dość łopatologiczne wyłożenie sprawy (co i jak wymienić) bo w kwestii napraw jestem totalnym laikiem.
    Z góry dzienki.
  • Poziom 23  
    W pierwszej kolejności oczyść filtr pompy wodnej, sprawdź, czy wąż spustowy jest drożny i czy przypadkiem nie zapchała się końcówka.
  • Poziom 2  
    filtr pompy czysty, wąż też jest sprawny i koncówka drożna. Jak włączy sie pranie to on bez problemu pobiera wodę no i co najważniejsze płucze też bez problemu. Nawte podczas wirowania troche tej wody ubywa ale ubrania dalej są mocno wilgne bo jak juz poisałem nie "rozpędza" sie ona tak jak powinna..
    Jakieś inne propozycje ?
  • Specjalista AGD
    Sprawdź szczotki silnika, prawdopodobnie kończą się.
  • Poziom 13  
    Czy oddała cała wodę? Wymontuj zawór przesterowania i sprawdź go dokładnie.
  • Poziom 19