logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór kina domowego czy stereo do 2000 zł, pokój 20m², amplituner Technics SA-AX 730

kovalek83 28 Lut 2009 20:20 1464 6
REKLAMA
  • #1 6218557
    kovalek83
    Poziom 10  
    Ocena: 1
    Witam wszystkich.
    Mam prośbę o pomoc w wyborze sprzętu grającego. Wydaję mi się że w moim przypadku lepsze będzie kino domowe niż zestaw stereo ale jeżeli się mylę(jestem laikiem w tym temacie) to możecie mnie poprawić. Poczytałem parę tematów i na ich podstawie dowiedziałem się jakie informacje będą przydatne w wyborze.
    1. Sprzęt ma być do muzyki i filmów 50/50
    2. Jeżeli chodzi o muzykę to głównie lekki rock, czasami hip-hop.
    3. Pokój ma około 20m^3
    4. Wolałbym amplituner niż wzmacniacz ze względu na radio (chyba, że lepiej kupić osobo)
    5. Na sprzęt mogę przeznaczyć do 2000zł. .
    6. W tym momencie posiadam amplituner Technics SA-AX 730 i mogę albo dokupić do niego kolumny albo go sprzedać i zwiększyć przez to przeznaczoną kwotę.
    Proszę bardzo Was o doradzenie czegoś. Proszę też o informację czy w moim przypadku jest sens kupowania subwoofera czy nie.
    Jeżeli byście potrzebowali dodatkowych informacji to pytajcie, odpowiem jak najszybciej.
    pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 6218667
    qwerty67
    Poziom 24  
    Ocena: 46
    Za 2k zł kupisz porządne kino np. Yamaha która daje "radę" naprawdę dobrze z tego co wiem to do kina Yamahy nie ma suba więc najlepiej go dokupić i będzie rewela
  • REKLAMA
  • #3 6219133
    kovalek83
    Poziom 10  
    Ocena: 1
    a mógłbym prosić o jakiś konkretny przykład. Z tego co widzę to jest kilka zestawów w tym zakresie cenowym i nie bardzo wiem co wybrać.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #5 6220494
    dues
    Poziom 28  
    Ocena: 62