Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zestaw glosnikow naglosnienia do 700zl

hardstyleboy 16 Kwi 2009 21:20 2855 28
  • #1 16 Kwi 2009 21:20
    hardstyleboy
    Poziom 16  

Witam!
    Macie jakies pomysly co do montarzu glosnikow + radia do samochodu WV GOLF 3 ?W cenie do 700zl radio + glosniki.Ale nie znam sie na montarzu bardziej zaawansowanego sprzetu tzn. skrzyni basowej czy tuby.Jestem zielony nie bede ukrywal wiec jesli byscie mogli mi tez wytlumaczyc co z czym podlaczyc jesli chodzi o tuby i skrzynie basowe? .Wiec jaki zestaw oplacalo by sie montowac zwykle glosniki ,czy tube ,czy skrzynie basowa ???
    Prosze pomozcie.

Dodano po 3 [minuty]:

Mysle ze do 700zl kupi sie cos konkretnego .A wiadomo zalezy mi na basie i glosnosci.Z form jakich bym chcial podzespoly do ALPINE ,HERTZ,FELIX,KENWOOD,SONY,JBL,...moga byc inne firmowe.

Dodano po 6 [minuty]:

Aha noi jakie radio proponujecie ?Lepiej radio + glosniki jakies czy radio+ wzmacniacz + skrzynia basowa badz tuba +glosniki?Co bedzie najrozsadniejszym rozwiazaniem?

0 28
  • #2 16 Kwi 2009 21:22
    matiaudio
    Poziom 36  

O głośnikach FELIX to jeszcze nie słyszałem nigdy i wydaje mi się że pomyliłeś to z HELIX. Za 700zł to można złożyć: Proste radio za 300zł, głośniki w drzwi za 250zł i 150zł na wygłuszenie. To już są minimalne ceny. A jeśli chcesz wiedzieć co z czym połączyć to poczytaj trochę postów wstecz i FAQ NAZARA.

0
  • #3 16 Kwi 2009 21:28
    hardstyleboy
    Poziom 16  

Tak chodzilo o Helixa.Hm..no powiedzmy ze radio moze byc do 400zl ale podajcie jakie ale cos z tych firm co podalem.A glosniki pozniej...

0
  • #4 16 Kwi 2009 21:32
    matiaudio
    Poziom 36  

Radio ALPINE CDE-9874R lub coś z kenwood, JVC . A głośniki polecił bym np. takie HELIX Dark Blue 62.1

0
  • #5 16 Kwi 2009 21:33
    hardstyleboy
    Poziom 16