logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Fujitsu Siemes Amilo M3438G - nie zawsze się uruchamia

hessuss 02 Maj 2009 17:37 1447 2
REKLAMA
  • #1 6482023
    hessuss
    Poziom 13  
    Ocena: 14
    Witajcie, mam kłopot z tym laptopem. Czasem trzeba nawet 10 razy nacisnąć włącznik żeby laptop się uruchomił, włącznik jest 100% sprawny więc pewnikiem coś nie tak z kluczami, od razu informuję, że jestem początkujący w temacie. Proszę o wskazówki co może być uszkodzone i w jaki sposób zmiernikować wadliwą część.
    Pozdrawiam Tomasz.
  • REKLAMA
  • #2 6482225
    jokrasa
    Poziom 28  
    Ocena: 89
    Witam.

O jakich kluczach piszesz, które rzekomo mają wpływ na uruchomienie się laptopa?

Czy laptop się uruchamia, przechodzi procedury POST, a nie uruchamia się system operacyjny?

Czy w ogóle nie startuje cały sprzęt? Bez baterii na samym zasilaczu jest tak samo ?

Jeśli tak to możesz przyjrzeć się bliżej przycisku power.
  • #3 6482312
    hessuss
    Poziom 13  
    Ocena: 14
    Pisząc klucze miałem na myśli układy takie jak ten :
    Link
    Trochę poczytałem o tego typu uszkodzeniach i tam właśnie pisano o tych układach i używano słowa klucz.