logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Telewizor LG RE-29FA33PX - wyłącza się - może zimne luty?

Delta3 04 Lip 2009 10:06 2517 6
REKLAMA
  • #1 6737326
    Delta3
    Poziom 2  
    Witam,
    Posiadam telewizor LG RE-29FA33PX. Od ok. 2 tygodni zaczął mi się on wyłączać np. po pół godzinie grania, to znowu po kilku godzinach - nie jest to zawsze ten sam czas od włączenia. Przeszukałem forum i znalazłem kilka rozwiazań, które zostały zastosowane przy tym problemie.
    Jestem początkującym mechanikiem, ale spróbowałem sam się za to zabrac i na początek wymieniłem najczęściej wskazywany elemnet czyli C412 - nie pomogło, następnie elektrolit C411, również to samo i jeszcze spróbowałem z C413 - też nic.
    Mam zdjęcie tego fragmentu płytki:

Aby zobaczyć materiał na tym forum musisz być zalogowany

Czarną obwódką zaznacyłem elementy, które wymieniłem na nowe.
    Przeczytałem, że przyczyną mogą być również zimne luty na trafopowielaczu. Czy to jest ten plastikowy element z pokretłami?
    Jeżeli tak, to zrobiłem równiez zdjęcie płytki tego obszaru z lutami. Nie wiem czy ze zdjęcia będzie można coś podpowiedzieć ale może ktoś zauważy jakąś nieprawidłowość bo nie mam doświadczenia z wykrywaniem zimnych lutów.

Aby zobaczyć materiał na tym forum musisz być zalogowany

Ewentualnie może jeszcze jakieś podpowiedzi.
    Mógłbym zanieść telewizor do naprawy ale pewnie 100zł to jak nic mnie skasują i z kapelusza wymienią co było zepsute.
  • REKLAMA
  • #2 6737488
    mr.Sławek
    Poziom 32  
    Ocena: 206
    To wcale nie musza byc zimne luty. Lepiej moze byloby zaniesc do naprawy.
  • REKLAMA
  • #3 6737834
    grubas
    Poziom 40  
    Ocena: 551
    Wymień jeszcze elektrolit obok trafka sterującego odchyleniem poziomym.
  • #4 6738945
    Delta3
    Poziom 2