logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Gdzie szukać informacji o modułach CC1000? Polecane strony i źródła

nojmi 30 Maj 2004 21:05 5712 24
REKLAMA
  • #1 667460
    nojmi
    Poziom 20  
    Ocena: 18
    Chcialby jak najwiecej sie dowiedziec o modulach CC1000. Gdzie szykac? Moze sa jakies dobre strony na ten temat? Pomozcie prosze. Narazie jestem zielony, ale nie calkowicie. Kazda informacja bedzie przydatna. Z gory wielkie dzieki.
  • REKLAMA
  • #2 667469
    Redok
    Poziom 13  
    Ocena: 2
    poszukaj na zse.abc.pl
  • #3 667535
    nojmi
    Poziom 20  
    Dane katalogowe juz mam, ale dzieki. Moze macie cos innego? Jakies opisy od podstaw.
  • REKLAMA
  • #4 667831
    fantom
    Poziom 31  
    Ocena: 41
    Ale jakie sczegoly ? Layout-u nie odstaniesz nie ludz sie :wink: Jedyne co potrzebujesz to jak go uruchomic i skonfigurowac rejestry a to jest w manualu.
  • #5 668357
    nojmi
    Poziom 20  
    No dobra. A jak w takim razie uruchomic te moduly?
  • #6 668612
    nebo
    Poziom 16  
    Ocena: 10
    podobny temat był już poruszany jeśli dobrze pamiętam, i chyba nawet jest plik wsadowy do avr z konfiguracją.... poszukajcie a znajdziecie...
  • #7 669085
    nojmi
    Poziom 20  
    Poszukalismy i znalezlismy juz dawno. Szczerze mowiac nic mi to nie dalo. Nic z tego nie kumam. Myslalem, ze CC1000 gdzies jest ladnie opisany, ze jest wyjasnione jak uruchomic to cudo.

Jak narazie prawie nic nie wiem o CC1000. Kazda pomoc sie przyda. Nie wiem nawet do czego sluza poszczegolne rejestry, a co dopiero mowic o ich zmienianiu. Jak macie jakas wiedze na ten temat, materialy, skany czasopism to bardzo prosze o pomoc, o ich udostepnienie.
  • #8 670199
    nebo
    Poziom 16  
    nojmi napisał: