logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak podłączyć niebieski kabel w Sony CDX-C5850R?

tomasz21slask 25 Lis 2009 14:55 2831 11
REKLAMA
  • #1 7306855
    tomasz21slask
    Poziom 12  
    Ocena: 6
    Witam wszystkich forumowiczów. Tak jak w temacie mam problem z podłączeniem radia Sony CDX-C5850R. A mianowicie problem polega na tym, że został mi niebieski kabelek z radia nie podłączony. W kostce którą podłączyłem bezpośrednio do kabelków z radia jest niebieski ale problem jest, że w kostce z auta sa tylko 3 kabelki odpowiednio: czerwony, czarny i żółty. Ale poza tymi kabelkami nie ma żadnego innego. Proszę pomóżcie mi:| Nie wiem gdzie ten kabelek podłączyć a nie znam się na radiach.
    Z góry dziękuje i pozdrawiam.

Dodano po 5 [minuty]:

Zapomniałem dodać, że normalnie radio płytę odbiera i wysuwa. I jeszcze jedno. Raz jakimś cudem włączyło mi się te radio, normalnie działało. Poszedłem tylko po płyty do domu, spróbowałem jeszcze raz i już nie działało :| Nie wiem w czym tkwi problem :|
  • REKLAMA
  • #2 7306940
    ajpier
    Poziom 36  
    Ocena: 475
    I takie przewody powinny być. Niebieski służy do wysuwania anteny teleskopowej której ty prawdopodobnie nie posiadasz lub do wysterowania wzmacniaczem którego jak mniemam też nie posiadasz. Wykorzystujesz tylko czarny, czerwony i żółty. Jeśli wykorzystujesz oba kolory {oprócz czarnego} osobno to radio powinno zagrać dopiero po przekręceniu stacyjki. Jeśli niegra to powinieneś zmierzyć czy jest napięcie na tych przewodach miernikiem lub zwykłą żarówką.
  • #3 7307090
    tomasz21slask
    Poziom 12  
    Dzięki wielkie :wink: zaraz pójdę zobaczyć póki jest jasno :D

Dodano po 4 [godziny] 31 [minuty]:

No i okazało się, że nie ma żadnego napięcia :? Sprawdzałem i żarówką i śrubokrętem z żarówką i nic nie ma :? Już nie wiem co mam robić :| Pzdr
  • #4 7310730
    ajpier
    Poziom 36