logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Renault Megane I: Wpisanie kodu do radia Philips 22dc279/62z bez wyświetlacza

alvaropereira 30 Gru 2009 22:14 7785 6
REKLAMA
  • #1 7461248
    alvaropereira
    Poziom 2  
    Na początku bardzo proszę moderatorów o nie usuwanie mojego posta, gdyż wiem, że podobne były już pisane na tym forum, ale jestem laikiem więc informacje w nich zawarte są dla mnie niewystarczające.

Mój problem wygląda następująco:
    jestem posiadaczem renault megane I phII, auto nabyłem bez radia. Niedawno kupiłem na allegro radio philips cabasse auditorium tuner list 22dc279/62z, radio podłączyłem, kabelki wszystko pasuje idealnie, radio się włącza, podświetla, ale nie wiem jak wpisać kod, gdyż nie mam wyświetlacza. Czytając forum dowiedziałem się, że potrzebny jest wyświetlacz affa2++.Czy jest on konieczny, czy bez niego można też jakoś wpisać kod i korzystać z radia? Próbowałem wpisać kod bez wyświetlacza, ale kiedy zatwierdzam słychać tylko bip i tak za każdym razem, gdy naciskam jakikolwiek przycisk, bardzo proszę o pomoc.
  • REKLAMA
  • #2 7464748
    djlj24
    Spec od car audio
    Ocena: 1328
    Klawisz 1 wciskamy tyle razy ile wynosi pierwsza cyfra kodu po czym wciskamy raz klawisz 2. Potem klawisz 2 wciskamy tyle razy ile wynosi druga cyfra kodu, po czym raz wciskamy klawisz 3. I tak do ostatniej cyfry kodu a na końcu zatwierdzamy klawiszem 6. Tylko, że jak klepałeś wcześniej to zawiesiłeś radio i musisz odczekać karę.
  • REKLAMA
  • #3 7469175
    kotlo
    Poziom 16  
    Ocena: 13
    a w tym modelu przypadkiem nie wklepuje sie go z joysticka przy kierownicy?
  • REKLAMA
  • #4 7469596
    szapet
    Poziom 22  
    Ocena: 127