Mam taką plazmę w naprawie DAEWOO DPP-42A1 chassis SP220P ,w którym jest matryca i moduły LG 42V7.Sprzęt był kupiony na giełdzie jako niby sprawny ,ale był uszkodzony (brak w ogóle obrazu ,głos był) i widać ze były podejmowane próby naprawy.Na module Y-SUS znalazłem uszkodzony bezpiecznik ,po jego wymianie obciązenie było za duże i blokowało przetwornice.Z tego co czytałem to typowa usterka i trzeba wymienic Y-SUS lub komplet.Kupiłem zestaw naprawczy do 42V7 .Po wymianie Y-SUS pojawił się obraz ,ale mało kontrastowy , lekko w negatywie i z kolorowym śniegiem ,nawet na telegazecie (fotki).Dodatkowo u góry jest jaśniejszy pas .Ustawiłem napiecia Va-65V, Vs-183V , DC-5,2V zgodnie z nalepką na matrycy ,ale obraz dalej bez zmian. Po wymianie Z-SUS obraz zmienił się tylko w ten sposób ze zrobił się zdecydowanie bardziej kontrastowy ,a negatyw i śnieg
kolorowy pozostał .Następnie wymieniłem moduł CONTROL i dwa moduły driverów Y,oraz przewody połączeniowe z modułu CTL do Z-SUS i Z-SUS do X.Niestety nic to w ogóle nie zmieniło i obraz jest dalej zły.Ponadto znalazłem ,ze płytki masy ,które są między modułem Y-SUS a modułami driverów Y są nieorginalne i dorabiane z blachy (fotka),ale nie znalazłem tam nic złego.Przeprowadziłem również regulację Vsc=115V mierzoną na R53 i -Vy=-85V mierzoną na R78 ale nic się nie zmieniło.W zasadzie tylko regulacja VR1/VR2 coś zmienia ,ale tylko na gorsze tzn jest jeszcze więcej tego kolorowego śniegu i negatywu.
Posprawdzałem tasiemki i masy ,ale bez zmian i pomysły się skończyły.Teraz zestaw naprawczy kosztuje 450zł i dobrze by było zakończyć naprawę ,dlatego proszę o pomoc w tym temacie.Dzięki.

kolorowy pozostał .Następnie wymieniłem moduł CONTROL i dwa moduły driverów Y,oraz przewody połączeniowe z modułu CTL do Z-SUS i Z-SUS do X.Niestety nic to w ogóle nie zmieniło i obraz jest dalej zły.Ponadto znalazłem ,ze płytki masy ,które są między modułem Y-SUS a modułami driverów Y są nieorginalne i dorabiane z blachy (fotka),ale nie znalazłem tam nic złego.Przeprowadziłem również regulację Vsc=115V mierzoną na R53 i -Vy=-85V mierzoną na R78 ale nic się nie zmieniło.W zasadzie tylko regulacja VR1/VR2 coś zmienia ,ale tylko na gorsze tzn jest jeszcze więcej tego kolorowego śniegu i negatywu.
Posprawdzałem tasiemki i masy ,ale bez zmian i pomysły się skończyły.Teraz zestaw naprawczy kosztuje 450zł i dobrze by było zakończyć naprawę ,dlatego proszę o pomoc w tym temacie.Dzięki.



