Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Passat 1,6 1996r gaśnie i nie chce odpalić

07 Kwi 2010 13:08 4461 11
  • Poziom 9  
    Przepraszam. VW Passat 1,6 l 1996r gaśnie i nie chce zapalić po odczekaniu ok 5 do 10 min odpala. Wymieniłem cewkę zapłonową czujnik halla i dalej to samo. Wcześniej gasł raz na miesiąc a w tej chwili czasami po 5 km to po 1 km.Jak zgaśnie nie ma wysokiego napięcia (iskry)
  • Poziom 10  
    Witam w twoim silniku są dwa czujniki obrotów jeden w aparacie jeśli jest aparat zapłonowy a drugi w bloku pod filtrem oleju pewnie sprawdziłeś tylko ten w aparacie
  • Poziom 9  
    Dziękuje właśnie go wyciągłem. A czy jest jakiś sposób na sprawdzenie czy to będzie to.
  • Poziom 10  
    Jaki masz kod silnika komputer bosch czy simens ?

    Dodano po 8 [minuty]:

    To jest b5 ?
  • Poziom 9  
    Dziękuje za odpowiedzi ale problem nie znikł dalej jest to samo po wymianie czujnika Halla i położenia wału. Proszę o jakąś podpowiedź.
  • Poziom 42  
    Zasilanie na cewkę jest , paliwo też jest /oczywiście z chwilą wystąpienia usterki/?
  • Poziom 9  
    Tak wszystko jest w momencie gdy zgaśnie nie ma zasilania na czujnik halla (aparat zapłonowy.

    Dodano po 26 [minuty]:

    VW B4 komputer Siemens, a i jeszce co mnie trochę niepokoi to bardzo ciepły przekaźnik od pompy paliwa i nie wiem czy styki na pompę czy cewka przekaźnika się grzeje.
  • Poziom 11  
    Witam a masz kolego tam jakiś imobiliser albo odcicie zapłonu na jakimś przełączniku, znajomy miał w golfie III imobiliser który też tak bałaganił aż w końcu padł na dobre i wcale nie było iskry mechanik mu to wyrzucił i było oki.
  • Poziom 9  
    Sprawdzałem pobór prądu gdy chodzi pompa to 7,5 A nie wiem ile watów ma ona.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Jest imo tylko nie wiem jak go odpiąć żeby sprawdzić

    Dodano po 1 [minuty]:

    Nie ma nic żadnego odpięcia ani wyłaczników
  • Poziom 11  
    Ja tez nie wiem jak sprawdzić imo ale jak masz paliwo a nie masz iskry to raczej pompa jest oki. a iskry nie ma na wszystkich cylindrach czy na np 2 jest a 2 nie ma. W eskorcie padł mi komputer to 2 dni u mechanika stal i wymieniali cewki świece przewody co sie dało w końcu taki jeden chłopak powiedział że to komputer jest walnięty pojechałem kupiłem za 300zł drugi o takich samych oznaczeniach włożyłem i samochód chodzi jak nowy. Ale nie wiem jak tu jest w vw tam jest cewka elektroniczna i dostaje impuls z komputera

    Dodano po 10 [minuty]:

    Kolego poczytaj ten link może czegoś się dowiesz http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=96392
  • Poziom 10  
    Witam przekaznik zasilania kompa pod kierownicą 109 zimne luty sprawdzałeś ?
  • Poziom 9  
    WITAM PONOWNIE . Nie znalazłem przekaźnika o takim n-rze 109 ale przelutowałem co niektóre połączenia w kompie i wymieniłem przekaźnik o n-rze 30 i jest ok, ale bardzo się grzeją przekaźniki 30 i 167 poza tym chodzi i nie gasnie.
    Dzięki wszystkim za pomoc i pozdrawiam.