logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Fujitsu Siemens AMILA Pro: problem z instalacją sterowników Conexant Cx20549

madzia0131 08 Maj 2010 17:28 3503 8
  • #1 8051497
    madzia0131
    Poziom 2  
    Posiadam wyżej wymienionego laptopa. Mam w nim kartę dźwiękową Conexant Cx20549 @ VIA VT8237A High Definition Audio Controller. Nie mogę zainstalować sterowników do tej karty po reinstalce. Wcześniej miałam Windowsa XP Home a teraz mam Professional. Zainstalowałam poprawkę kb888111 ściągnęłam sterowniki ze strony Fujitsu i nadal nie mogę zainstalować ponieważ wyskakuję, że jest brak urządzenia. Nie znam się za dobrze na komputerach, ale zawsze sobie radziłam z instalacją sterowników, a teraz siedzę już nad tym godziny i nic nie działa. Proszę o pomoc!
  • #2 8051512
    witux
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 251
    Spróbuj z poziomu Managera urządzeń.
    Aktualizuj sterownik > ręcznie z /dysku/ (wskazanego katalogu).
  • #3 8051536
    madzia0131
    Poziom 2  
    Jest tam nie zainstalowany audio device on high definition audio bus i jak robię tak jak napisałeś to nie działa;(
  • #5 8051618
    madzia0131
    Poziom 2  
    Zrobiłam tak jak tam i nadal nic. Ma ktoś może inne pomysły?
  • #6 8169960
    konrad2306
    Poziom 2  
    Siemka.. Z tego co wiem to najpierw należy zainstalować sterowniki UAA a potem dopiero kartę dźwiękową. Mam też pytanko.. wcześniej jak miałeś głos to chodziło wszystko ok ? bo ja mam esprimo moblie v5505 i tam jest ta sama karta dźwiękowa co ty masz a problem w tym ze po podłączeniu słuchawek lub wieży do laptopa jest bardzo cichy dźwięk wiec podłączyłem wieże a potem słuchawki do innego laptopa i jest raz głośniej na stacjonarnym tez jest raz głośniej a na esprimo mobile v5505 jest głos jak bym miał zrobiony na połowę.. wiec pytanie brzmi...: jak jest z głośnością u ciebie ??
  • #7 8170052
    madzia0131
    Poziom 2