logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Problem z softem w Panasonicu EB-GD96

DARREK 21 Sie 2004 23:09 2261 6
REKLAMA
  • #1 806836
    DARREK
    Poziom 18  
    Ocena: 29
    Witam

Posiadam telefon panasonic EB-GD96 i jest z nim mały problem. Otórz czasami się przywiesza, czasami sie nie uruchamia, czasami sie nie wyłącza, nie rozłącza itd.. objawia sie to tym, ze jak włącze telefon, to nie pojawia sięjak standardowo animacja, tylko widac pusty wyświetlacz i stan baterii, oraz sieć, którą wskazuje na 0.

Gdy chcemy np. puścić sygnałka komuś, to nie chce się rozłączyć.. czyli dzwoni nadal.. trzeba wyjąć baterie.. tak samo jest, jak ktoś puści do mnie.. dzwoni i dzwoni, mimo,ze druga osoba już dawno się rozłączyła.

Czasami jest też, że zawisa w menu..

Być może to wina softu...
    Ale jestem w tym modelu zielony.. i nie wiem co zrobic..
    Prosze o pomoc..

Pozdrawaim
    DARREK
  • REKLAMA
  • #2 806892
    FranekDolas
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 69
    Miałem takiego w tygodniu.Porażka,przeczytałem wszystkie posty tu i na techtronicu i fleszowałem go z dziesięć razy-szrot.To jest chyba wina softu ale nikt nie umie go zrobić.Jak fleszniesz na GD 95 to wstanie ale po włożeniu karty zdurnieje.Różnica 95-96 to GPRS ale z softem od GD95 nie chce chodzić GD96.
  • REKLAMA
  • #3 806906
    DARREK
    Poziom 18  
    a po wgraniu orginalnego softu z gd96?

tylko problem z kąd go wziąść...
    W serwisie gsm.. biorą 25 zł za wgranie orginalnego softu
  • #4 806984
    FranekDolas
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 69