logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Webserv, wgranie bazy danych i jej obluga przez www

bombel85 26 Maj 2010 22:35 16727 5
REKLAMA
  • #1 8121365
    bombel85
    Poziom 10  
    Witam, posiadam plik z bazą danych o nazwie "narzedzia.sql" i chcę ją wgrać na serwer. Używam pakietu webserv, gdy odpalam phpMyAdmin, a w nim import pojawia się informacja o błędzie:

#1064 - Something is wrong in your syntax obok 'DEFAULT CHARSET=latin2 AUTO_INCREMENT=2' w linii 7

Czym jest to spowodowane? Jestem początkujący w te klocki i zapoznaję się dopiero z całą strukturą serwera PHP i SQL. Czy macie jakieś porady, jak wgrać plik na serwer? Może to ja coś źle robię. Z góry dziękuję.
  • REKLAMA
  • #2 8121842
    GSM
    Poziom 25  
    Ocena: 16
    Witam,

brak średnika na końcu linii?
    Pokaż sąsiadujące linie razem z tą.

Pozdrawiam,
    GSM
  • REKLAMA
  • #3 8122054
    bombel85
    Poziom 10  
    Witam, caly kod wyglada tak:

Kod: SQL
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

Usunalem ta czesc kodu z kazdej tabeli:

DEFAULT CHARSET=latin2 AUTO_INCREMENT=2

i udalo sie zaladowac baze danych.
    Teraz mam pliki .php, ktora umozliwiaja mi laczenie sie z baza danych i obsluge uzytkownikom przez przegladarke www. Wgralem je do katalogu glownego webserv'a, na stronie pojawia mi sie pole do zalogowania, jednak haslo i uzytkownik podane w pliku .sql nie dzialaja. Czy trzeba wykonac jeszcze jakies dodtakowe czynnosci aby wgrana na serwer baza z pliku .sql, gdzie zawarte sa wlasnie dane z uzytkownikami i haslem, byla dostepne przez przegladarke www?? Jak to polaczyc lub dlaczego teraz nie dziala?? Baze napisal mi ktos inny, ja mam zajac sie jej zarzadzaniem i przystosowaniem do zarzadzania oprzyrzadowaniem, dlatego jestem troche zielony w tych sprawach, licze na pomoc ;)
    Z gory dziekuje.

Dodano po 4 [godziny] 26 [minuty]:

Troche zauktualizowalem ostatni post.