logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Fleshe z językiem polskim do Panasonic GD35 - gdzie znaleźć?

Left 06 Wrz 2004 12:53 924 6
REKLAMA
  • #1 835941
    Left
    Poziom 18  
    Ocena: 1
    Witam..
    Czy ma ktoś fleshe z polakiem do tego modelu?
    Nie mam doświadczenia z Panasonikami ( szczególnie z tym ) i prosiłbym o pomoc.
    Dzięki z góry
  • REKLAMA
  • #2 836002
    pawel
    Spec od GSM
    Ocena: 40
    tu masz WinMoDo z flashem i jezykiem do gd35 (lpd35740.rel) : http://www.unlockeasy.net/Panasonic/Software/winmodoplus29.zip

Flasha GD35 u i jezyk GD35 lpd35740 znajdziesz tez tu: http://www.polphone.com > Download > Panasonic >Flashe

Osobiscie nie bawie sie z wgrywaniem czegokolwiek do niego, mialem juz tak z jezykiem, cos poszlo nie tak i zabawa gwarantowana :) Dobrze ze bateria byla naladowana na full i nie odlaczylem jej po pierwszym nieudanym wgraniu... Tak sam z siebie nie odlaczylem :) - dopiero pozniej dowiedzialem sie zeby tego nie robic, czyli NIE ODLACZAC BATERII!!! bo wtedy amen... Trzeba wtedy robic do upadlego (nie odlaczajac baterii) gdy cos pojdzie nie tak...
  • REKLAMA
  • #3 836089
    Left
    Poziom 18  
    Dzięki Paweł.. Zaraz biorę się za fleshowanie..
    Przez chwilą zabiłem też Alcatyela 311 Hainrichem.
    Sprawa z moim doświadczeniem z Alcatelami wygląda podobnie jak z Pan'em.. :(
    Wgreywam Backup Teh-a i nie wstaje dalej

Send boot ... OK
    Flash ID: 0195 - 2MB AMD
    Phone Typ: BF3 - OT311
    -----------------------------------------
    Operator: ERA-PL
    Latin Lang Pack: 0E - GER POL FRE
    -----------------------------------------

FW wwersion 102
    FW Subver KJ143110
    Com Refer BF31W-1JERPL

Niby Hainrich robi automatycznie backupy ale oprócz teha nic nie znalazłem ( albo nie umiem szukać ).
    Pomożecie?

Fon komunikuje się z kompem za każdym razem.
  • REKLAMA
  • #4 836195