logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Pralka Ariston AVSL 105 zawiesza się przy płukaniu, migają kontrolki

megaso 16 Sie 2010 22:59 3967 3
REKLAMA
  • #1 8405722
    megaso
    Poziom 2  
    Witam
    Mam problem z pralką Ariston AVSL 105.
    Podczas płukania zawiesza się. Miga wtedy kontrolka 1 (Timer opóźnienia) oraz kontrolka blokady drzwiczek.
    Dzieje się tak w momencie jak wypompowana zostaje prawie cała woda. Przez pewien czas od zawieszenia się słychać odgłos pompki jakby chciała dalej pompować ale woda nie leci (nawet po położeniu rurki odprowadzającej poniżej poziomu odpływu). Po pewnym czasie pompka wyłącza się i pozostają już tylko migające kontrolki.
    Sprawdziłem już filtr oraz wyczyściłem rurkę odprowadzającą wodę. Pompka chyba działa bo wypompowuje wodę prawie do zera.
    Proszę pomóżcie.

PS
    Nie znam się za bardzo na sprzęcie AGD więc trzeba mi tłumaczyć łopatologicznie :|
  • REKLAMA
  • #2 8408720
    gts1991
    Użytkownik obserwowany
    Ocena: 100
    ogrądałeś czy nie ma syfu w pompce?
  • REKLAMA
  • #3 8409076
    megaso
    Poziom 2  
    Pompkę sprawdziłem na tyle na ile udało mi się do niej dotrzeć od strony odkręconego filtra i od strony zdjętego wężyka spustowego.
    Teraz zdjąłęwężyk z hydrostatu i mocno wniego dmuchnąłem (na jednym z wątków dotyczącym avsl 105 czytałem że to pomogło). U mnie też na razie pomogło, włączyłem program płukania i właśnie się skończył.
    Wcześniej wieszał się po sekwencji nabieranie wody, kręcenie bębnem raz w jedną raz w drugą, wyrzut wody, krótkie odwirowanie, zatrzymanie bębna i później pompka się nie wyłączała i następowało zawieszenie.
    Więc jak na razie jest postęp.
    Zaraz wezmę się za bardziej dokładne czyszczenie może się uda :)
  • #4 8413491
    megaso
    Poziom 2