logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Ostrość obrazu w rogach TV Grundig 29 100Hz - czy to normalne?

paweliciek 27 Sty 2003 09:31 2393 10
REKLAMA
  • #1 89876
    paweliciek
    Poziom 2  
    Witam,

W TV Grundig 29cali, 100hz, płaski kineskop - obraz w rogach ekranu ma słabszą ostrość, np. loga programów są lekko rozmyte, poza tym przy jasnych planszach obraz w tychże rogach ekranu się lekko przyciemnia. Efekt był od samego początku, TV ma kilka miesięcy. W autoryzowanym serwisie powiedzieli, że to normalne w dużych telewizorach. Czy mam im wierzyć, czy nie chciało im się za to zabierać? W innych telewizorach nie widziałem czegoś takiego (przynajmniej w takim stopniu).
    Czy rzeczywiście nic się nie da z tym zrobić? Jestem laikiem w tematyce tego forum.

Dzięki za informacje
    Pozdrawiam,
    Paweł
  • REKLAMA
  • #2 89888
    leszczu
    Serwisant RTV
    Ocena: 61
    z tego co widzę to chyba jest na gwarancji....zatem jak chcesz....
    możesz spróbować regulację FOCUS na transformatorze WN
  • REKLAMA
  • #3 89944
    wladek
    Poziom 22  
    Ocena: 42
    Lepiej nic nie kręć. Masz tv na gwarancji (możesz ją stracić). Ewentualnie poczekaj do końca gwarancji i zacznij walczyć z serwisem. Czy oni regulowali ostrość. Należałoby spróbować czy to coś zmieni.
    Powodzenia
  • #4 90141
    Richi
    Poziom 39  
    Ocena: 143
    Pierwszy raz slysze zeby telewizor musial miec w rogach brak ostrosci. Miale juz wiele plaszczakow i karzy byl w rogach taki sam jak na srodku ekranu. Chyba chca cie wrobic. :lol:
  • REKLAMA
  • #5 90188
    wladek
    Poziom 22  
    Ocena: 42
    To chyba mało ich widziałeś
  • REKLAMA
  • #6 90233
    henryk
    Poziom 16  
    Ocena: 7
    Może to nie jest brak ostrości tylko brak zbieżności po rogach co często na
    dużych ekranach się zdarza.Czasami można wyregulować pierścieniami,