logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

SE K550i@W610i zawiesza się po upadku z wysokości 1,8m - co robić?

magicarter 17 Wrz 2010 22:17 4737 10
REKLAMA
  • #1 8522274
    magicarter
    Poziom 10  
    Ocena: 2
    Witam... Jestem posiadaczem SE K550i@W610i. Przedwczoraj telefon upadł mi na podłogę z łóżka piętrowego (ok. 1,8m wys). Od rana zawiesza się po włączaniu, lub uruchamia się... pochodzi godzinkę i się zawiesza... Nie wiem o co chodzi? Nie updatowałem na razie softu. Pomóżcie!!! Jestem zielony odnośnie elektroniki... więc tłumaczcie łopatologicznie.
  • REKLAMA
  • #2 8522772
    *HaKeR*
    Poziom 26  
    Ocena: 76
    Zacznij właśnie od updatu softu.
  • #3 8523102
    djswirek
    Poziom 21  
    Ocena: 93
    *HaKeR* napisał:
    Zacznij właśnie od updatu softu.

Taaaakkk telefon upadł i zera i jedynki w sofcie się pomieszały, musisz wgrać nowy soft albo znaleźć w programie opcje "poukładaj firmware" ;//

Teraz na poważnie, jeśli nie masz pojęcia o elektronice to zostaje Ci serwis gdyż na 99% jest to uszkodzenie mechaniczne.
  • REKLAMA
  • #4 8524523
    *HaKeR*
    Poziom 26  
    Ocena: 76
    djswirek, zastanów się za nim coś napiszesz... a może to zbieg okoliczności i akurat soft ponosi winę, w SE często pada.
  • #5 8524602
    djswirek
    Poziom 21  
    zastanowiłem się najpierw... bo... w takie zbiegi okoliczności to ja nie wierze.
  • REKLAMA
  • #6 8524776
    magicarter
    Poziom 10  
    A podgrzanie jakiegoś układu może coś dać??? Np procka??

Dodano po 4 [minuty]:

Ale akurat jest baaardo duże prawdopodobieństwo że soft padł, bo jest b dużo modyfikacji (elfów, pachów i pozmienianych wyglądów np odtwarzacza i innych, flash menu itp.) dzisiaj zrobie update softu... :]
  • #7 8524804
    djswirek
    Poziom 21  
    magicarter napisał:
    A podgrzanie jakiegoś układu może coś dać??? Np procka??

Dodano po 4 [minuty]: