Witam,
Noszę się z zamiarem kupna kina domowego.
Sporo już poczytałem odnośnie audio w kwestii kina domowego i HiFi, ale wciąż jestem zielony.
Sprzęt ma służyć do słuchania muzy i czasem do oglądania filmów. Nie jestem audiofilem. Mam do wydania około 2500zł. Padła decyzja że ma to być amplituner 5.1 + jakiś odtwarzacz "wszystkogrający".
Specjaliści ze sklepów z audio jednomyslnie proponują ampli ONKYO i Yamacha.
ważne dla mnie jest aby dekoder dźwięku był najniżej Dolby Pro Logic II oraz możliwość podpięcia sprzętu za pomocą HDMI
Przeszukałem sieć i znalazłem to: Onkyo TX-SR507
czym mam się kierować dobierając kolumny? które parametry dobierać do siebie? jaka jest zasada doboru kolumn?
Odnośnie odtwarzacza: nie wiem czy istnieje taki jak tutaj napiszę
czy w jednym sprzęcie da się otworzyć DVD, CD, CD-RW, Blu Ray i MP3
facet z Media E***ert proponował mi coś podobnego za 200zł
Ważnym kryterium jest także odpalanie płyt kopiowanych i formatów Divx.
bardzo proszę was o rzetelną pomoc, lub pokierowanie mnie poprzez jakieś linki i artykuły.
Zakup tego sprzętu będzie miał miejsce po świętach przed nowym rokiem z nadzieją na obniżki cen:)
pozdrawiam:
Marcin z Tarnowskich Gór
Dodano po 1 [godziny] 40 [minuty]:
dodam jeszcze że:
Wybór kina domowego spowodowany jest brakiem rezygnacji z efektów dźwięku "3D"
Spośród kolumn; to zależy mi na podłogowych frontach i na centralnym. Satelity mogą być do kupienia później ( nie wiem czy jest sens to rozgraniczać)
Noszę się z zamiarem kupna kina domowego.
Sporo już poczytałem odnośnie audio w kwestii kina domowego i HiFi, ale wciąż jestem zielony.
Sprzęt ma służyć do słuchania muzy i czasem do oglądania filmów. Nie jestem audiofilem. Mam do wydania około 2500zł. Padła decyzja że ma to być amplituner 5.1 + jakiś odtwarzacz "wszystkogrający".
Specjaliści ze sklepów z audio jednomyslnie proponują ampli ONKYO i Yamacha.
ważne dla mnie jest aby dekoder dźwięku był najniżej Dolby Pro Logic II oraz możliwość podpięcia sprzętu za pomocą HDMI