logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Kino domowe dla początkującego z możliwością rozbudowy(2010)

yotade 23 Wrz 2010 08:09 1905 9
REKLAMA
  • #1 8540703
    yotade
    Poziom 10  
    Ocena: 4
    Witam,
    Noszę się z zamiarem kupna kina domowego.
    Sporo już poczytałem odnośnie audio w kwestii kina domowego i HiFi, ale wciąż jestem zielony.
    Sprzęt ma służyć do słuchania muzy i czasem do oglądania filmów. Nie jestem audiofilem. Mam do wydania około 2500zł. Padła decyzja że ma to być amplituner 5.1 + jakiś odtwarzacz "wszystkogrający".

Specjaliści ze sklepów z audio jednomyslnie proponują ampli ONKYO i Yamacha.
    ważne dla mnie jest aby dekoder dźwięku był najniżej Dolby Pro Logic II oraz możliwość podpięcia sprzętu za pomocą HDMI

Przeszukałem sieć i znalazłem to: Onkyo TX-SR507
    czym mam się kierować dobierając kolumny? które parametry dobierać do siebie? jaka jest zasada doboru kolumn?

Odnośnie odtwarzacza: nie wiem czy istnieje taki jak tutaj napiszę:)
    czy w jednym sprzęcie da się otworzyć DVD, CD, CD-RW, Blu Ray i MP3
    facet z Media E***ert proponował mi coś podobnego za 200zł
    Ważnym kryterium jest także odpalanie płyt kopiowanych i formatów Divx.

bardzo proszę was o rzetelną pomoc, lub pokierowanie mnie poprzez jakieś linki i artykuły.

Zakup tego sprzętu będzie miał miejsce po świętach przed nowym rokiem z nadzieją na obniżki cen:)

pozdrawiam:
    Marcin z Tarnowskich Gór

Dodano po 1 [godziny] 40 [minuty]:

dodam jeszcze że:
    Wybór kina domowego spowodowany jest brakiem rezygnacji z efektów dźwięku "3D"
    Spośród kolumn; to zależy mi na podłogowych frontach i na centralnym. Satelity mogą być do kupienia później ( nie wiem czy jest sens to rozgraniczać)
  • REKLAMA
  • #2 8541195
    Pablo1964
    Moderator
    Ocena: 640
    yotade napisał: