Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Subwoofer na wzmacniaczu stx A 150 - jaki głośnik stx

09 Lut 2011 10:35 2223 6
  • Poziom 9  
    Witam, wiele mi pomogliście przy wykonaniu diy fx-200, więc proszę o rade jeszcze raz, zamierzam wykonać subwoofer z głośnikiem do dołu (ze względu na dzieci) na gotowym wzmacniaczu A 150 od STX (nie znam się na elektronice dlatego gotowy układ): http://www.stx.pl/wzmacniacz-a-150.html

dane wzmacniacza do suba:
    Moc znamionowa: 100 W
    Moc maksymalna: 150 W
    Pasmo przenoszenia od-do: od 20 Hz do 140 (filtr 18 dB/okt) Hz
    Czułość wejściowa: 750 mV
    Regulacja fazy od-do: 0-180 stopni
    Płynna regulacja wzmocnienia: tak
    Płynne przestrajanie filtra od-do: 50-140 Hz
    Włącznik sygnałowy AUTO-ON/OFF: tak
    Impedancja obciążenia od: 4 Ohm

Proszę o podpowiedź jaki głośnik od stx (dobre opinie chodza o GDN-32-450-4-SC ale nie wiem czy zagra to z wzmacniaczem) do tego wybrać żeby dobrze wspomogł moje stereo stx fx-200 (też robione samodzielnie z diy) oraz jaka obudowa (ile litrów i czy z br)??
    Wszystko napędzane będzie HK 3490

Proszę o podpowiedź gdyż nic nie znalazłem na temat tego wzmacniacza od stx
  • Poziom 9  
    Ponawiam pytanie - wyżej wspomniany wzmacniacz STX A150
    chciałbym zbudować na nim suba z głośnikiem do dołu
    Jaki głośnik z stajni stx zamontować do niego? czy z br ?
    Ile litrów obudowa powinna mieć?
    czy jeszcze coś potrzebne do tego czy ten wzmacniacz posiada już filtr ?

Jeśli ktoś pomoże będę wdzięczny - z góry dzięki i Pozdrawiam
  • Poziom 29  
    Nie napisałeś ile masz przeznaczone na ten cel, jakim pomieszczeniem dysponujesz, że musisz podpierać 3way subem.
    Właśnie po to robi się 3way typu fx-200 , żeby nie było trzeba używać subwoofera. Dlatego nie rozumiem trochę tego pomysłu.