logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Podlaczenie monitora DVI (płyta czy karta)?

Ćwiara 09 Lut 2011 17:02 55407 8
  • #1 9126878
    Ćwiara
    Poziom 12  
    Ocena: 13
    Witam!

Niedawno kupiłem zestaw komputerowy i zamierzam samodzielnie wgrać Windowsa na nowy dysk. Nie mam dużego doświadczenia..juz na wstępie mam dylemat, czy monitor (który posiada wejście DVI) podłaczyć od wyjścia DVI na płycie głównej czy na karcie graficznej?

Czy jest jakaś różnica?
    A może na początku (przed wgraniem systemu i sterownikow) monitor podłączyć na płytę główną, a potem (po wgraniu wszystkiego) przełaczyć na kartę graficzną, ma to jakieś znaczenie?
  • #2 9126899
    any56
    Poziom 39  
    Ocena: 840
    Podłącz do karty grafiki!
  • #3 9126955
    Adrian_1591
    Poziom 28  
    Ocena: 55
    Ta na płycie głównej jest jako zastępcza,gdy nie masz "zewnętrznej".
    Gdy karta "zewnętrzna" jest zamontowana do slotu płyty głównej,ta wbudowana w płytę główna jest wyłączana.
  • #4 9126956
    wlw_wl
    Poziom 38  
    Ocena: 148
    Gdybyś nie miał karty graficznej w slocie PCI-E, to wtedy podłączyłbyś do wyjścia zintegrowanej karty graficznej.
    Sterowniki nie mają tutaj znaczenia, będzie działać na dodatkowej karcie graficznej.

@U.P.: spóźniłem się ;)
  • #5 9127103
    DeDua
    Poziom 20  
    Ocena: 26
    Jaką kolega ma płytę główną i jaka jest karta graficzna. Aczkolwiek są małe szanse na to by zintegrowana grafika była lepsza od dedykowanej ale zawsze lepiej sprawdzić. A na bierzącą chwilę tak jak powyżej piszą, podłącz do karty graficznej.
  • #6 9240039
    Ćwiara
    Poziom 12  
    DeDua napisał:
    Jaką kolega ma płytę główną i jaka jest karta graficzna. Aczkolwiek są małe szanse na to by zintegrowana grafika była lepsza od dedykowanej ale zawsze lepiej sprawdzić. A na bierzącą chwilę tak jak powyżej piszą, podłącz do karty graficznej.