logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

problem z połączeniem komputerów za pomocą wifi

pawel_9191 21 Lut 2011 20:32 1893 6
REKLAMA
  • #1 9184456
    pawel_9191
    Poziom 10  
    Witam!
    nie znalazłem odpowiedzi na mój problem więc pisze nowy wątek.
    mam internet bezprzewodowy iPlus (modem huawei e1750) który odbieram na komputerze stacjonarnym. mam tez laptopa z wbudowanym modemem wifi i chciałbym na nim odbierać internet.
    co mam zrobić i jak poustawiać żeby to zadziałało?
    jestem w tym zielony.
    Z góry, dzięki o pomoc.
  • REKLAMA
  • #2 9184685
    denzel2008
    Poziom 15  
    Ocena: 20
    Nie ma szans na takie coś. Twój modem jest na USB, więc go nie wepnisz w router.
  • REKLAMA
  • #3 9184763
    pawel_9191
    Poziom 10  
    a co bym musiał zrobić ewentualnie dokupić żeby tak zadziałało??
  • REKLAMA
  • #4 9184944
    romeok01
    Poziom 35  
    Ocena: 588
    Są dwa wyjścia, zakup karty wifi do komputera stacjonarnego i udostępnienie połączenia internetowego dla laptopa, wadą jest konieczność włączania komputera stacjonarnego, aby korzystać z internetu na laptopie lub zakup routera wifi z wejściem usb i obsługą modemów 3G np. TP-LINK TL-MR3220 -> Link - Cena takiego routera około 95 zł.
  • REKLAMA
  • #5 9185059
    pawel_9191
    Poziom 10  
    a wystarczy karta sieciowa która jest wbudowana w płytę główną czy konieczne jest kupno nowej zewnetrznej?

mam jeszcze adapter usb tp-link tl-wn422g, przyda się do czegoś?
  • #6 9187292
    romeok01
    Poziom 35  
    Ocena: 588
    Jak chcesz wykorzystać komputer stacjonarny do udostępnienia internetu bez kupna routera to muszisz posiadać w nim karte wifi, możesz wykorzystać ten adapter wifi. Na obu komputerach musza być karty wifi.

Jak udostępnić połaczenie internetowe poszukaj na elektrodzie.
  • #7 9188809
    pawel_9191
    Poziom 10