logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Podgrzewacz Siemens DHT2100 niskie ciśnienienie i problemy z grzaniem wody

mddx88 17 Mar 2011 12:21 6080 4
REKLAMA
  • #1 9287059
    mddx88
    Poziom 2  
    Witam wszystkich. Mam problem z przepływowym podgrzewaczem wody. Sprawa wygląda tak: od dłuższego czasu, gdy puszczam ciepłą wodę ciśnienie wody jest niskie. I tak gdy załączam na tylko 1 stopień grzania woda lecia praktycznie zimna, gdy odkręcę zawór bardziej, tak żeby "pstryknęło" 3 razy, to leci gorąca woda przy dalej niskim ciśnieniu wody. Wiecie może w czym problem? Nasuwa mi się myśl, że grzałka jest bardzo zakamieniona i zwężony jest przez to prześwit grzałki. Ale dlaczego na 1 stopniu wtedy leci ledwie letnia woda? Problem ze stycznikami? Proszę o pomoc :) Jestem z tego zieloniutki więc zwracam się z prośbą do Was :)
  • REKLAMA
  • #2 9287078
    stanislaw1954
    Poziom 43  
    Ocena: 4669
    Witam.
    Na początku proszę sprawdzić (ewentualnie przeczyścić ,bądź wymienić ) perlator( końcówka na wylewce>kranie).
  • REKLAMA
  • #3 9287781
    mddx88
    Poziom 2  
    stanislaw1954 napisał:
    Witam.
    Na początku proszę sprawdzić (ewentualnie przeczyścić ,bądź wymienić ) perlator( końcówka na wylewce>kranie).

Nie, nie :D perlator był od tamtej pory kilkakrotnie czyszczczony. To nie wina perlatora niestety, a szkoda ;)
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #4 9287802
    stanislaw1954
    Poziom 43  
    Ocena: 4669
    W takim razie, może zacięta iglica zaworu ciśnieniowego -włączającego grzałki , gdy odkręcamy wodę ,lub zepsuta membrana,
  • #5 9660160
    kamil86wodzik
    Poziom 1  
    Ocena: 10