logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak ograniczyć łącze na TP-LINK TL-WR1043ND dla innych komputerów?

Tom112 10 Kwi 2011 20:20 13495 15
REKLAMA
  • #1 9384654
    Tom112
    Poziom 10  
    Ocena: 3
    Witam wszystkich mam pytanie jak można ograniczyć łącze na inne komputery w tym routerze niestety nie znam się na tym i prosze o pomoc krok po kroku jak to ustawić
  • REKLAMA
  • #2 9385048
    Miroslaw S.
    Poziom 17  
    Ocena: 5
    Poszukaj zakładki QoS w routerze i tam będziesz miał możliwość ograniczenia łącza.
  • REKLAMA
  • #3 9385136
    Tom112
    Poziom 10  
    nie mam takiej zakładki jest coś takiego jak Bandwidth control czy w tym miejscu się to ustawia?
  • #4 9385221
    piterus99
    Poziom 43  
    Ocena: 328
    Wchodzisz w Bandwidth Control i pierwsze co robisz to ustawiasz parametry swojego łącza(w control settings) - egress to wysył, ingress to pobieranie. Jak nie znasz swoich parametrów to wejdź na speedtest.pl i tam dostaniesz przybliżony wynik. Następnie przechodzisz na rules list i tam klikasz Add New...;przenosi Cię do następnej strony.
    W IP range wpisujesz adres danego komputera, któremu chcesz przyciąć prędkość - w obu polach ten sam.
    Port wpisz 1 do 65535
    W min i max powpisuj odpowiednie wartości, z czego min możesz zostawić na zero. Suma wszystkich min nie może być większa od tego co wpisałeś w pierwszym oknie.

I to w sumie tyle.

A, wypada jeszcze zbindować adresy IP z MACami, tak żeby Ci ktoś nie ustawił ręcznie IP i leciał bez kolejki
  • #5 9385406
    Tom112
    Poziom 10  
    czyli w Port Range w pierwszym polu wpisać 1 a w drugim 65535, a w protocol jak ustawić ALL, TCP czy UDP ?
  • #6 9385513
    piterus99
    Poziom 43  
    All
  • REKLAMA
  • #7 9385527
    Tom112
    Poziom 10