Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z łączeniem się z ruterem TP-LINK WR543G IP 192.168.1.1

pauliinkaaa0 02 Maj 2011 20:19 8678 11
  • #1 02 Maj 2011 20:19
    pauliinkaaa0
    Poziom 7  

    Witam, otóz mam problem ze stroną 192.168.1.1.
    Ale zaczne od poczatku, posiadam ruter TP-LINK WR543G, wszystko działało dobrze internet dzialal ale nagle przestał, tak jakby zostal zresetowany bo nawet w karcie nie widzialo mi routera. Czytam od rana jak polaczyc tego neta ponownie, probowalam niejednokrotnie szperacw ustawieniach, aż w koncu nie moge sie polaczyc ze strona 192.168.1.1, resetowalam router i dalej to samo, dodam ze gdy podlacze WAN i LAN to na kompie w sieci lokalnej wyskakuje mi komunikat ze jest ograniczenie lub brak lacznosci. :/
    Co może być nie tak? :(

  • #2 02 Maj 2011 20:33
    D214d3k
    Poziom 38  

    Jak nie idzie przez panel admina można przez kreator z płytki sprawdzić. Z pomysłów jakie mi przychodzą do głowy to reinstalacja sterownika karty.
    Wyczyść pamięć przeglądarki może. Pingowałeś IP?

  • #4 02 Maj 2011 20:38
    pauliinkaaa0
    Poziom 7  

    Własnie gdy podlacze modem przez ethernet do kompa to dziala, po podlaczeniu do routera taki komunikat wychodzi, wczesniej jeszcze dziś nie wychodzil i dalo sie wejsc w ustawienia routera.

    Nie pingowała a jak to zrobic?

  • #5 03 Maj 2011 11:04
    waber
    Poziom 11  

    pauliinkaaa0 napisał:
    Nie pingowała a jak to zrobic?


    Należy podłączyć się kablem sieciowym do routera. W komputerze należy włączyć "Wiersz polecenia" i tam wpisujesz ping 192.168.1.1
    Start->uruchom->cmd->ping 192.168.1.1

    Jeżeli pokaże się coś takiego
    "Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=3ms TTL=64" to znaczy, że połączenie z routerem jest i pingi to routera idą.

  • #6 03 Maj 2011 11:15
    pauliinkaaa0
    Poziom 7  

    Statystyka badania ping dla 192.168.1.1:
    Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 0, Utracone = 4 ( 100% straty)
    takie cos wyszlo, nie wiem co moglo sie stac bo jeszcze wczoraj rano laczylo a pozniej wlasnie tak komunikat..

  • #7 03 Maj 2011 11:59
    waber
    Poziom 11  

    Jeżeli masz takie komunikat to znaczy, że albo serwer DHCP nie przydzielił adresu sieciowego albo kabel sieciowy jest uszkodzony, jeżeli nie pomaga już reset urządzenia to zostaje tylko zmiana kabla sieciowego.

    Proponuje zmienić jeszcze port LAN w routerze.

  • #8 03 Maj 2011 12:22
    ciastex
    Poziom 24  

    Albo sklonowanie adresu MAC z routera do karty sieciowej.

  • #9 03 Maj 2011 13:14
    pauliinkaaa0
    Poziom 7  

    waber napisał:
    Jeżeli masz takie komunikat to znaczy, że albo serwer DHCP nie przydzielił adresu sieciowego albo kabel sieciowy jest uszkodzony, jeżeli nie pomaga już reset urządzenia to zostaje tylko zmiana kabla sieciowego.

    Proponuje zmienić jeszcze port LAN w routerze.


    Zmieniałam LAN, watpie ze kabel uszkodzony bo wlasnie przez niego leci mi internet. Tylko przez router nie chce leciec..


    waber napisał:
    Albo sklonowanie adresu MAC z routera do karty sieciowej.

    jak to zrobic?

  • #10 04 Maj 2011 17:19
    pauliinkaaa0
    Poziom 7  

    udalo sie! należało jednocześnie włączyć zasilanie i nacisnąć przycisk reset.

  • #11 05 Maj 2011 11:33
    Irys123
    Poziom 7  

    Witam tez mam ten problem i nie chcialem robic nowego tematu. Mam pytanie odnosnie resetowania routera: Jak go juz zresetuje to utraci sie siec bezprzewodowa, z ktorej ciagnie reszta domownikow?

  • #12 07 Maj 2011 10:56
    pauliinkaaa0
    Poziom 7  

    Irys123 napisał:
    Witam tez mam ten problem i nie chcialem robic nowego tematu. Mam pytanie odnosnie resetowania routera: Jak go juz zresetuje to utraci sie siec bezprzewodowa, z ktorej ciagnie reszta domownikow?


    tak.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME