Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Philips 32PFL7665, jak podłączyć internet?

15 May 2011 00:17 6668 7
  • Level 2  
    Witam serdecznie. Posiadam TV Philips 32PFL7665 oraz internet z kablówki podłączony do kompa poprzez modem Motorola. Prosiłbym aby ktos mi wytłumaczył jak teraz podłączyć ten internet do kompa i TV. (jaki kabel, router?, czy coś w tym stylu) bardzo prosze o dokladne wytłumaczenie bo jestem kompletnie zielony w tym temacie:) przepraszam za problem;)
    Czy Twoje urządzenia IoT są bezpieczne? [Webinar 22.06.2021, g.9.00]. Zarejestruj się za darmo
  • User under supervision
    Kup router TP-link TL-WR340G i przewód UTP Rj45 tyle metrów ile potrzebujesz tak na początek. Ma on wifi czy Ethernet. Jak kupisz daj nam znać.
  • Level 13  
    Możesz udostępnić swoje łącze z komputera i połączyć się kablem krosowanym z telewizorem. W tym wypadku jednak komputer będzie musiał być cały czas włączony. Ale dla prób można spróbować :) sam tak zrobiłem w moim Sonym i działa.
  • Level 2  
    gts1991 wrote:
    Kup router TP-link TL-WR340G i przewód UTP Rj45 tyle metrów ile potrzebujesz tak na początek. Ma on wifi czy Ethernet. Jak kupisz daj nam znać.

kupiłem to co trzeba:) mogę prosić o dalszą pomoc:)
  • Level 35  
    Motorola -> router kablem UTP
    Router -> komputer kablem UTP
    Router -> telewizor kablem UTP
    Schemat połączeń masz także w instrukcji routera...
  • Level 2  
    podłączyłem wszystko jak trzeba, komp działa w necie bez problemu ale TV nie wykrywa polączenia z netem:/
  • Level 35  
    barszw77 wrote:
    podłączyłem wszystko jak trzeba, komp działa w necie bez problemu ale TV nie wykrywa polączenia z netem:/

Tzn co dokładnie się dzieje?
    Foto vel dokładny opis tego co się pojawia?

Pisz po polsku, buźki zostaw dla dziewczyny...