logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak podłączyć internet do Philips 32PFL7665 i komputera przez modem Motorola?

barszw77 15 Maj 2011 00:17 6869 7
REKLAMA
  • #1 9506408
    barszw77
    Poziom 2  
    Ocena: 1
    Witam serdecznie. Posiadam TV Philips 32PFL7665 oraz internet z kablówki podłączony do kompa poprzez modem Motorola. Prosiłbym aby ktos mi wytłumaczył jak teraz podłączyć ten internet do kompa i TV. (jaki kabel, router?, czy coś w tym stylu) bardzo prosze o dokladne wytłumaczenie bo jestem kompletnie zielony w tym temacie:) przepraszam za problem;)
  • REKLAMA
  • #2 9506471
    gts1991
    Użytkownik obserwowany
    Ocena: 100
    Kup router TP-link TL-WR340G i przewód UTP Rj45 tyle metrów ile potrzebujesz tak na początek. Ma on wifi czy Ethernet. Jak kupisz daj nam znać.
  • REKLAMA
  • #3 9506849
    grzesqi
    Poziom 13  
    Ocena: 2
    Możesz udostępnić swoje łącze z komputera i połączyć się kablem krosowanym z telewizorem. W tym wypadku jednak komputer będzie musiał być cały czas włączony. Ale dla prób można spróbować :) sam tak zrobiłem w moim Sonym i działa.
  • #4 9553718
    barszw77
    Poziom 2  
    gts1991 napisał:
    Kup router TP-link TL-WR340G i przewód UTP Rj45 tyle metrów ile potrzebujesz tak na początek. Ma on wifi czy Ethernet. Jak kupisz daj nam znać.

kupiłem to co trzeba:) mogę prosić o dalszą pomoc:)
  • REKLAMA
  • #5 9554275
    KIEROWCA_VW
    Poziom 35  
    Ocena: 675
    Motorola -> router kablem UTP
    Router -> komputer kablem UTP
    Router -> telewizor kablem UTP
    Schemat połączeń masz także w instrukcji routera...
  • REKLAMA
  • #6 9554907
    barszw77
    Poziom 2  
    podłączyłem wszystko jak trzeba, komp działa w necie bez problemu ale TV nie wykrywa polączenia z netem:/
  • #7 9555017
    KIEROWCA_VW
    Poziom 35  
    Ocena: 675
    barszw77 napisał: