logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jaki miernik energii do gniazdka wybrać do pomiaru poboru prądu PC i TV?

yethwa 13 Cze 2011 08:18 2871 7
REKLAMA
  • #1 9605430
    yethwa
    Poziom 13  
    Witam,
    chciałbym porobić pomiary poboru energii przez urządzenia w mieszkaniu. Jakiego typu miernik do tego celu kupić? Nie znam się na tym zupełnie. Chciałbym aby taki miernik pokazał mi ilość watów pobieranych przez komputer w trakcie uruchamiania, grania w gry, czy telewizora/monitora w trybie czuwania.
  • REKLAMA
  • #2 9605492
    Alfax
    Poziom 28  
    Ocena: 134
    Witam
    Do takich celów wystarczy domowy miernik poboru mocy, na przykład jeden z tych z linku: Link. Ostatnio takie mierniki były w Lidlu za 40 zł.
    Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #3 9605505
    yethwa
    Poziom 13  
    Dzięki, czyli taki miernik jak z aledrogo za 51zł z przesyłką spełni swoje zadanie.
  • #4 9605540
    Alfax
    Poziom 28  
    Ocena: 134
    yethwa napisał:
    Dzięki, czyli taki miernik jak z aledrogo za 51zł z przesyłką spełni swoje zadanie.

Z pewnością.
    Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #5 9606109
    MiL999
    Poziom 26  
    Ocena: 75
    Nie znam się na tym najlepiej ale nie jestem pewien czy taki miernik dobrze zmierzy pobór prądu przez zasilacz komputerowy.
  • REKLAMA
  • #6 9606353
    ^ToM^
    Poziom 42  
    Ocena: 2934
    yethwa napisał:
    Witam,
    chciałbym porobić pomiary poboru energii przez urządzenia w mieszkaniu. Jakiego typu miernik do tego celu kupić? Nie znam się na tym zupełnie. Chciałbym aby taki miernik pokazał mi ilość watów pobieranych przez komputer w trakcie uruchamiania, grania w gry, czy telewizora/monitora w trybie czuwania.