logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak dostroić dźwięk w telewizorze Grundig p37-050?

Małgorzata_abc 15 Cze 2011 19:59 2728 4
REKLAMA
  • #1 9616528
    Małgorzata_abc
    Poziom 2  
    Panowie.
    Mam ogromny problem, dostałam w spadku telewizor Grundig p37-050, po podłączeniu spróbowałam go zaprogramować. Jednak skończyło się na tym, że wyszukało programy, wizja jest w porządku, jednak wszystkie bez fonii, słychać jeden wielki szum..
    Moja prośba jest taka, aby któryś z Was :) wytłumaczył mi po kolei jak powinno wyglądać prawidłowe strojenie tego telewizora (może coś robiłam źle, dlatego wyszukało mi tylko obraz a nie dostroiło głosu).
    Z góry dziękuję za wszystkie porady i przepraszam jeśli utworzyłam ten wątek w nieodpowiednim miejscu... nie znam się na tym kompletnie.

Dodam tylko, że telewizor jest sprawny, u ostatniego właściciela działał bez zastrzeżeń.

Liczę na Was i pozdrawiam!
  • REKLAMA
  • #2 9616616
    radsat
    Moderator
    Ocena: 209
    Małgorzata_abc napisał:
    u ostatniego właściciela działał bez zastrzeżeń.

Ten poprzedni właściciel to w naszym kraju mieszka? Może odbierał kanały przez złącze "EURO"? O czymś takim jak system BG/DK słyszałaś?
  • REKLAMA
  • #3 9616895
    Małgorzata_abc
    Poziom 2  
    tak, w naszym kraju, tylko w innym mieście. Niestety nie słyszałam, jestem zupełnym laikiem w tym temacie...
  • REKLAMA
  • #4 9617121
    radsat
    Moderator
    Ocena: 209
    Pozostaje poprosić kogoś kto się zna na tym o weryfikacje dolegliwości pacjenta. Nie wiem, mąż, brat, kochanek, sąsiad, serwis? Nie odpowiedziałaś na drugi pytanie, zresztą masz prawo nie wiedzieć. Laik, to określenie nie bardzo pasujące do kobiety. Podobno macie inteligencję, jeżeli poczytasz na forum o fonii w tym TV, może...
  • #5 9617136
    Małgorzata_abc
    Poziom 2