Dzień Dobry Państwu
Posiadam IBM ThinkPad T23
Procesor : Intel Pentium III 1000ghz
Karta Graficzna :S3 Graphic SuperSavege /IXC 1014
Robiłem czyszczenie komputera i suneły mi się sterowniki od karty graficznej...
Wcześniej gry działały bez problemu teraz zasitalowałem sterowniki niby do mojej karty graficznej ... a rezutat ten sam gdy właczałem gre przed czyszczeniem
Można było zaloczyć Silniki takie Jak ( Direx5, Direx9 , OpenGL)
Teraz po czyszczeniu moge tlyko Direxa 5 nie wiem dla czego w ustawiaeniach pisze mi że sterowniki mam zaistalowane może zle nie wiem tego
Kolory w grze to tak jak w Paint
Nie wiem co robić
Pamietam tylko że przed czyszczeniem tamte funkcje( Direx 5 i 9 oraz Open Gl)
do czego nawet nie wiem służą... To gry działały
Nie jestem informatykiem dlatego Bardzo Proszę o Pomoc w tej sprawię za która Bardzo wszsytkim Dziękuje:D

:
Proszę poprawić post i wkleić zdjęcia wg tej instrukcji: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic595877.html [DriverMSG]
Proszę poprawić błędy językowe w swoich wypowiedziach! Dostępny jest przycisk "Pisownia"
[DriverMSG]
Posiadam IBM ThinkPad T23
Procesor : Intel Pentium III 1000ghz
Karta Graficzna :S3 Graphic SuperSavege /IXC 1014
Robiłem czyszczenie komputera i suneły mi się sterowniki od karty graficznej...
Wcześniej gry działały bez problemu teraz zasitalowałem sterowniki niby do mojej karty graficznej ... a rezutat ten sam gdy właczałem gre przed czyszczeniem
Można było zaloczyć Silniki takie Jak ( Direx5, Direx9 , OpenGL)
Teraz po czyszczeniu moge tlyko Direxa 5 nie wiem dla czego w ustawiaeniach pisze mi że sterowniki mam zaistalowane może zle nie wiem tego
Kolory w grze to tak jak w Paint
Nie wiem co robić
Pamietam tylko że przed czyszczeniem tamte funkcje( Direx 5 i 9 oraz Open Gl)
do czego nawet nie wiem służą... To gry działały
Nie jestem informatykiem dlatego Bardzo Proszę o Pomoc w tej sprawię za która Bardzo wszsytkim Dziękuje:D