Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

samsung solid b 2710 Bateria padła ?

bambo225 14 Lip 2011 10:15 8594 3
  • #1 14 Lip 2011 10:15
    bambo225
    Poziom 12  

    Witam samsung b 2710 solid
    telefon mam miesiąc czasu i ostanio bateria zaczeła mi trzymać jeden dzień
    nie korzystam z 3g tylko z normalnej sieci a coś się stało i dosłownie po 1 dniu pada baterię formatowałem na początku standardowo 3 razy a tu teraz lipa.

    chyba że jest to spowodowane że ustwaiłem tryb inteligentny
    Aby usunąć zegar:
    wchodzisz do Menu->Ustawienia->Wyświetlacz->Inteligentny Ekran Główny-> wybierasz opcję inteligentny tryb oczekiwania.


    Samsung Solid B2710 jest zasilany baterią litowo-jonową o pojemności 1300 mAh. Taka pojemność wystarcza według producenta na jakieś 9 godziny rozmów i 600 godzin pracy. Podczas intensywnego (zdjęcia, używanie nawigacji i przeglądanie Internetu) testu bateria wytrzymała do tygodnia w trybie standy. Ogólnie mówiąc z czasu działania urządzenia można być zadowolonym.

    0 3
  • MagBoss
  • #2 14 Lip 2011 13:16
    luzain
    Poziom 12  

    bambo225 napisał:
    Witam samsung b 2710 solid
    telefon mam miesiąc czasu i ostanio bateria zaczeła mi trzymać jeden dzień
    nie korzystam z 3g tylko z normalnej sieci a coś się stało i dosłownie po 1 dniu pada baterię formatowałem na początku standardowo 3 razy a tu teraz lipa.

    Po pierwsze baterii w nowych telefonach sie nie formatuje (ale i nie zaszkodzi)

    bambo225 napisał:
    chyba że jest to spowodowane że ustwaiłem tryb inteligentny
    Aby usunąć zegar:
    wchodzisz do Menu->Ustawienia->Wyświetlacz->Inteligentny Ekran Główny-> wybierasz opcję inteligentny tryb oczekiwania.

    Nie to napewno nie przez to a jeśli juz to to wyłącz


    bambo225 napisał:
    Samsung Solid B2710 jest zasilany baterią litowo-jonową o pojemności 1300 mAh. Taka pojemność wystarcza według producenta na jakieś 9 godziny rozmów i 600 godzin pracy. Podczas intensywnego (zdjęcia, używanie nawigacji i przeglądanie Internetu) testu bateria wytrzymała do tygodnia w trybie standy. Ogólnie mówiąc z czasu działania urządzenia można być zadowolonym.

    Ta bateria powinna trzymać mniej więcej 7 dni na normalnym użytkowaniu.

    :!: A co do tego problemu to chyba masz gwarancje{Nic prostszego}:!:
    Nie wiem może aktualizacja softu jeśli chcesz sam to robić.

    0
  • #3 14 Lip 2011 23:02
    bambo225
    Poziom 12  

    Wgrałem nowego softa i zobaczymy co będzie przywróciłem fabryczne ustawienia i zobaczymy.
    Na razie jest ok wytrzymał cały dzień i pełen jest.

    Na gwarancji jest oczywiście jak nie będzie działało to zaniosę do salonu.

    0
  • #4 20 Lip 2011 15:35
    bambo225
    Poziom 12  

    Wszystko jest ok po wgraniu softa i ustawieniach fabrycznych
    6 dni i pełen bak bateri

    0