Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

włączanie się niechcianych stron

17 Lip 2011 16:55 12269 39
  • Poziom 9  
    Witam,
    podczas zwykłego czytania stron www np. kliknięcie na jakiś link otwierają mi się jakieś niechciane stronki (reklamy, etc)
    część z nich mam wrażenie notorycznie te same
    nie mam pojęcia co załapał mój komp
    niestety jestem laikiem w sprawach rejestrów, etc,
    proszę cierpliwą osobę o pomoc
    cierpliwą, gdyż jak sądzę po drodze będę potrzebować informacji, co i jak mam "wywołać" w kompie, żeby pokazać np. rejestry czy uruchomione procesy
    pozdrawiam
    Adam
  • Pomocny post
    Spec od komputerów
    Zrob skan przy pomocy mbam oraz cureit.
    Daj w zalaczniku oba logi z OTL.
  • Poziom 9  
    No włąśnie,
    na początek podziękuję, a dalej muszę poprosić o łopatologię, po prostu nie mam pewności czy (część) dobrze rozumiem, a inne czy wogóle czaję jak wykonać
  • Pomocny post
    Spec od komputerów
    Sciagnij mbam oraz cureit, przeskanuj system, usun to co wykryja. Nie trzeba do tego specjalistycznej wiedzy. Nastepnie sciagnij OTL, nacisnij Skanuj, po zakonczeniu otworza sie dwa pliki, daj je w zalaczniku i tyle.
  • Poziom 9  
    Z pierwszym i drugim , jasne, że jasne :)
    już działają
    komp jest dość napchany i nie najnowszy zatem to potrwa, co do trzeciego (nie miałem pojęcia, dzięki), jak to wykonam to zarez podeślę

P.S.
    Czy z tych plików będziesz też mógł mi podpowiedzieć co i jak włączyć lub wyłączyć np. w msconfig, żeby trochę odmulić kompa ?

Adam
  • Pomocny post
    Spec od komputerów
    Tak.
  • Poziom 9