Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Viessmann Vitodens 100 dwufunkcyjny

04 Sie 2011 21:14 6193 10
  • Poziom 2  
    Witam
    Proszę o pomoc z tym piecem serwis firmy Viessmann jest bezsilny już około roku czasu sprowadzają mi część i mówią, że jest niedostępna.
    Problem polega na tym, że w okresie letnim przy wyłączonym piecu na grzejniki; gdy odkręcam ciepłą wodę w kranach grzejniki się robią również gorące, a nie powinny.

    Proszę o pomoc bo serwis w Kielcach nie wie co robić !!! (- czekam rok czasu na naprawę).
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik obserwowany
    Subik1 napisał:
    Witam
    Proszę o pomoc z tym piecem serwis firmy Viessmann jest bezsilny już około roku czasu sprowadzają mi część i mówią, że jest niedostępna.
    Problem polega na tym, że w okresie letnim przy wyłączonym piecu na grzejniki; gdy odkręcam ciepłą wodę w kranach grzejniki się robią również gorące, a nie powinny.

    Proszę o pomoc bo serwis w Kielcach nie wie co robić !!! (- czekam rok czasu na naprawę).


    Jakaś "ważna" przyczyna powoduje, że klient firmy Viessmann został tak potraktowany. Aż dziw bierze, że w obecnych czasach jeszcze ktoś się tak zachowuje... Części zamienne są dostępne zawsze (w krótszym lub dłuższym terminie) i wymówki serwisu są niedorzeczne. Skoro cytowane są adresy do firmy Viess i nic z tego nie wynika pozytywnego dla klienta, to może Twoją pomocną alternatywą może być bardzo popularny www.sklepgazowniczy.com.pl
  • Specjalista - systemy grzewcze
    ... znowu jakaś polityka. Nie bronię Viessmanna ale nie wierzę że bez powodu serwis fabryczny przez rok nie kiwnął palcem żeby naprawić kocioł. A moze Klient kupił kocioł po gwarancji, itd... ?
  • Specjalista - systemy grzewcze
    Pewnie silnik krokowy sie zacina.
    A serwisant tez człowiek, może wymienili ze sobą kilka nieprzyjemnych zdań i serwisant nie ma ochoty jechać do klienta.
    Ja sie przyznam ze w telefonie mam kilka numerów zapisanych jako "nie odbierać" i nie z powodu ze coś nie działa tylko z ich zachowania.
  • Użytkownik obserwowany
    Uważam, że nie ma znaczenia czy klient to, czy tamto...szkody wynikające z właśnie takich wypowiedzi inwestora o jego sytuacji z serwisem Viessmann`a na forach jest bardzo szkodliwe dla marki. Dlatego też się dziwię, że producent i jego serwis tak traktują klienta. Może panom z serwisu (monopolistom) przydałby się kubełek zimnej wody na głowę?
    Serwis ma kilka możliwości jak "zdyscyplinować" inwestora :) podawanie długoterminowych wizyt serwisu w sprawie odbioru, czy uruchomienia gwarancyjnego urządzenia, nie uznawanie gwarancji i inne.... Wyglada to na jakąś wewnętrzną walkę w firmie: handlowcy konta serwis fabryczny, kontra serwis autoryzowany... a na końcu inwestor, który wydał sporo kasy i ma usługę - badziewie...
  • Użytkownik usunął konto  
  • Specjalista - systemy grzewcze
    Podobno serwis Viessmanna dział 24h/dobe 365 dni w roku ale dodzwonić się do nich i zgłosić usterke to tak samo jak dodzwonić sie do teleturnieju w TV :D :lol: :lol: :lol:
    Viessmann ma dziwna politykę serwisową i do najlepszego serwisu w PL jeszcze dużo mu brakuje.
  • Użytkownik obserwowany
    No nie chcę być złośliwy, ale tą wypowiedź można dwojako zrozumieć: wciąż zajęty telefon w serwisie Viessmana. Albo mają tyle wadliwych urządzeń i opędzić się nie mogą od zdesperowanych inwestorów. Albo jest jeden kolega serwisant co nie może nadążyć...
    Moim zdaniem najlepiej, jak w serwisie nie ma żadnych zgłoszeń serwisowych, bo wszystko działa ok, ale Viessmann to nie Perpetuum mobile (z łac. wiecznie ruchome) i wracamy do wiecznie zajętego numeru telefonu ...