logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zmienić DNS na Google lub OpenDNS w ZTE MF60 i Windows 7?

danmuz 05 Wrz 2011 21:51 17797 7
REKLAMA
  • #1 9898930
    danmuz
    Poziom 9  
    Ocena: 10
    Witam.
    Od niedawna korzystam z modemu ZTE MF60 z funkcją routera.
    Mieszkam w zasięgu UMTS/HSDPA+ a już drugi raz nie mogłem połączyć się z internetem.
    Pojawił się tylko komunikat "brak połączenia z serwerem DNS".
    Korzystam z Windowsa7.
    Poczytałem trochę na forum i znalazłem informację, że można korzystać np z DNS Google`a albo OpenDNS...
    Proszę o informację, czemu wogóle taki problem się pojawia?
    Wcześniej korzystałem z iPLUSa i nic takiego się nie działo...
    Czy rozwiązaniem jest właśnie zmiana DNS?
    I jak to zrobić w aplikacji blueconnect i W7, bo nie mam doświadczenia w modyfikowaniu takich ustawień.
    Będę wdzięczny za fachową pomoc.
    Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #2 9906551
    Mark @
    Poziom 14  
    Ocena: 4
    Może T-mobile ma jakieś problemy z DNS i DHCP przydziela niedziałające serwery. Powinieneś się skontaktować z BOK. Możesz oczywiście zmienić adres DNS w ustawieniach połączeń sieciowych na dowolny (np. 208.67.222.222; 208.67.220.220) Adresy serwerów DNS możesz wpisać dwa różne jeden podstawowy drugi zapasowy gdyby pierwszy nie działał. Jeżeli jest to modem z funkcją routera możesz zmian dokonać w nim tak aby twój DHCP przydzielał działające adresy DNS ewentualnie ręcznie zmienić w systemie.
  • REKLAMA
  • #3 9906796
    bogiebog
    Poziom 43  
    Ocena: 1528
    Lub ustawić DNS na serwery googla 8.8.8.8 8.8.4.4
  • REKLAMA
  • #4 9907572
    danmuz
    Poziom 9  
    kontaktowałem się z BOK. Panienka, z którą rozmawiałem zgłosiła problem do techników....w między czasie wszystko wróciło do normy. Dwa dni później otrzymałem smsa z T-mobile że problem został usunięty i przepraszają za problemy....