logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór UPS APC do serwerowni: model dla 2 serwerów, rejestratora, modemu, switchy

yethwa 06 Wrz 2011 11:41 6337 27
REKLAMA
  • #1 9900146
    yethwa
    Poziom 13  
    Witam,
    potrzebuje UPS, wybrałem firmę APC jednak nie mam pojęcia który model wybrać, ponieważ nie znam się na tych sprzętach. Potrzebuję UPS do podtrzymania zasilania dla dwóch serwerów, rejestratora video, modemu dsl, 3 przełączników ewentualnie, jakiś monitor i żeby trzymał się około 10 minut, bo mniej więcej tyle potrzeba aby serwery się wyłączyły. Może jakiś fachowiec poleciłby jakiś model: http://www.apc.com/products/family/index.cfm?id=165&tab=models

Czy dla tego sprzętu co wymieniłem 400W nie będzie za mało? Może nie potrzeba wyższej mocy dla dwóch serwerów jeśli by założyć że w krótkiej chwili switche modem i rejestrator szybko zostaną odłączone a cała moc zostanie dla samych serwerów?
  • REKLAMA
  • #2 9900216
    Loligo
    Poziom 18  
    Ocena: 4
    Jakie serwery ? Jaka moc ?

Ostatni kupiłem coś takiego https://www.apc.com/products/resource/include/techspec_index.cfm?base_sku=BR1200G-FR
    Akurat w tym przypadku budżet nie pozwalał na więcej.
    dla
    HP ML 350 G5
    Dell T410
    Do tego dwa routery, modem dsl i inne małe pierdółki.
    Przy normalnej pracy w ciągu dnia jest coś około 300 W

I jeszcze jest zapas, chyba że potrzebujesz coś aktywnego.
  • #3 9900255
    yethwa
    Poziom 13  
    Serwery to HP Proliant ML310 i ML370, jaka moc to niestety nie wiem. A ile kosztują nowe baterie w takich UPSach?
  • #4 9900303
    Loligo
    Poziom 18  
    Spokojnie powinien Ci wystarczyć, dla pewności możesz kupić 1500 VA - trochę droższy. Przez dwa lata nie musisz się martwić o baterie ;) (Gwarancja). I po tych dwóch latach będą jeszcze trzymać.
    Natomiast koszt nowej baterii (jeden moduł) to około 280-300 zł.