logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

PHILIPS VR 685 zjadł kasetę i nie chce jej zwrócić (fotka i filmik)

przyciskf1 06 Wrz 2011 20:14 5647 6
REKLAMA
  • #1 9901748
    przyciskf1
    Poziom 2  
    Witam,
    mam problem. Mój magnetowid PHILIPS VR 685 zjadł kasetę i nie chce jej zwrócić.

Kaseta została uwięziona w magnetowidzie podczas oglądania.
    Kilkakrotne próby naciskania przycisku STOP/EJECT nie przynioły spodziewanego rezultatu - urządzenie nie potrafi wysunąć kasety.

Chcę odzyskać moją kasetę i nadal korzystać z magnetowidu.

Nie znam się jednak na elektronice.

Proszę, niech mi ktoś pomoże!

Obejrzyjcie zdjęcie:

Obejrzyjcie filmik:

Filmik pokazuje zachowanie magnetowidu PHILIPS VR 685
    po włączeniu i wyłączeniu go z prądu (8 powtórzeń).
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 9902058
    T502
    Poziom 15  
    Ocena: 10
    Oj, ktoś chyba się bawił tym urządzeniem. Taśma jest po drugiej stronie głowicy. Magnetowid jakkolwiek by się starał, sam by tego nie zrobił. Poza tym silnik po prawej stronie głowicy zgubił gumkę.W momencie załączania widać, że radośnie przystępuje do pracy, ale nie widać paska przenoszącego napęd.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #3 9905291
    Gaguspan
    Poziom 24  
    Ocena: 42
    Sprawa jest czysto mechaniczna. W modelach bazujących na tego typu rozwiązaniach mechanicznych częstą przyczyną jest uszkodzenie ( pęknięcie ) plastikowego kółka zębatego osadzonego na drucianej dźwigni ( SHAFT )oraz zębatki ( WORM SHAFT ) przenoszącej napęd na kółko rodzaju pracy ( CAM WHEEL ). Aby nie uszkodzić kasety musisz od spodu odkręcić kompletny mechanizm od płyty i nawinąć taśmę w kasecie. Uszkodzone elementy najlepiej jest wymienić na nowe, klejenie nie ma sensu.
  • REKLAMA
  • #4 9905914
    przyciskf1
    Poziom 2  
    Dzięki za wszystkie posty.

Z Waszą pomocą udało mi się wyciągnąć kasetę!